Inlägg från: Karin8206 |Visa alla inlägg
  • Karin8206

Någon som sätter igång i maj 2016?

Hej allihopa :) Jag hoppar också in i den här gruppen. Har två flickor sen tidigare, 5 och 8 år, och ska nu starta verkstad för nr 3.

Blev färdig förskollärare i Januari och hinner nu jobba ett tag innan nr 3 kommer. Har ÄL på Fredag och hoppas att det tar sig direkt. Sista graviditeterna tog det 3 månader så vi får se. Ska bli kul att få hänga med i den här gruppen.

• Karin8206
    MissJL skrev 2016-04-20 13:43:13 följande:
    Hej o välkommen!! Spännande m ÄL så snart o kul att få börja jobba med trean ;)
    Tack :)
  • Karin8206
    marengen90 skrev 2016-04-20 20:31:04 följande:
    Kul, välkommen :) Jag har äl nästa onsdag eller torsdag. Hoppas på att få se några plus om nån vecka här i tråden!
    Tack :)! Åh, längtar så efter det där plusset
  • Karin8206

Nu kommer den jobbiga väntan tills man vet om det tagit sig..skulle vilja snabbspola två veckor framåt :). 

Vet att man inte kan få symptom på graviditet direkt efter ÄL men jag blev så sjukt sugen på tomater igår (blev det under mina förra graviditeter också)...lite märkligt, men förmodligen något min hjärna lurar mig med för att jag så gärna vill ha en liten i magen.

• Karin8206
    MissJL skrev 2016-04-28 08:29:02 följande:
    Haha, va spännande!! Själv har man varit skendräktig senaste året ;) Kan du hålla dig till bim? Har förstått att många testar tidigare?
    Dum som jag är var jag lite nyfiken så testade idag för skojs skull..det skulle jag inte ha gjort för det visade negativt. Nu ska jag hålla mig till till bim (tror jag ;))
  • Karin8206
    Hej allihop! Har inte skrivit så mycket i gruppen men har följt er och idag visade äntligen grav-testet positivt, 2 dagar innan bim. 

Är så glad men vågar inte hoppas för mycket ifall att det inte går vägen. Beräknat datum är 7 Maj..känns som en evighet bort. Har inte känt några speciella symptom, lite lätt illamående ibland bara och lite mer sugen på tomater (åt tomatpuré idag).

Håller mina tummar för er som fortfarande längtar efter ett pluss..vet att det känns som en evighet.
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?