Någon som sätter igång i maj 2016?
![](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Hur går det för er? Det vill sig inte riktigt för oss och vi går vidare mot vårt femte försök och hoppas på en junibebis.
Nu kanske det äntligen är nåt på g här, nån som ser nåt? Bim -3
. Någon här som kört med cb äl tester? Hur säkra brukar de vara?
Tänkte bara checka in och kolla läger lite. Jag håller alla tummar jag kan för er tjejer och hoppas att det tar sig denna månad för er.
Vi var på RUL i fredags och fick se en liten frisk krabat med en SNOPP(!?)
Ja så vi ska tydligen få en liten pojk. känns hur sjukt som helst men storasyster hade redan bestämt det.
Hoppas hoppas på att få se massa plus här snart.
Det blir ett sjätte försök för oss. Förstår inte vad vi gör för fel. Det känns så tungt just nu.
Det gick tyvärr inte vägen denna månad heller så nu sätter vi i gång med åttonde försöket. Det är svårt att inte bli ledsen numera när mensen kommer men vi försöker ändå att se framåt. Någon dag, på något sätt, kommer det förhoppningsvis att bli vår tur.
Hur går det för er andra?
Har inte skrivit här sen tråden började men efter ett års försök (6 månader intensivt) plussade vi äntligen med barn nr3. Är nu i v.8 och hoppas så att det blir bebis i juli! Lycka till alla ni som är kvar!
Hej. Vi har också plussat och ska ha en liten trea i juli. Det tog 7 månader denna gång. Lycka till ni andra som fortfarande kämpar. Jag vet hur besviken man blir varje gång mensen kommer.
Nu har jag också plussat, wohoo!! Det tog sig på åttonde försöket, bara hoppas liten vill stanna nu! Bf 20/8
Hej tjejer!!
Väldigt länge sedan jag skrev i tråden nu.
Efter 7 månaders försök så fick jag idag ett plus!!
Helt otippat egentligen då vi nästan lagt ner försökandet. Sambon är ovetandes på jobbet just nu och jag har slagit in ett bebisplagg vi köpt och stickan och lagt det på sängen. (Tidig jilklapp) vilken lycka, men samtidigt livrädd.
Hur går det för alla här?
Kan man hoppa in här? Någon kvar som ej plussat än? Vi har försökt sedan maj förra året utan plus. Går nu in på försök 12 och hoppet sinar för var gång mensen dyker upp.
Jag är i v.23 nu, tycker allt går så långsamt men inser att det har hänt en del sen sist vi skrev i tråden! Det har säkert kommit ett par bebisar nu?
Är det någon kvar här?
Jag går och längtar och väntar och börjar känna mig smått desperat. Fick missfall i början på december, var då i vecka 19. Igår var det bf för den bebisen som dog.
Nu verkar jag inte ha fått igång äl sedan dess då det inte ger utslag på tester och hela cykeln är allmänt konstig (brukar vara onormalt normal, alltid 28 dagar, äl på dag 14, mensen kommer vid lunch på beräknad dag) nu är cykeln allt från 27-32+ dagar (har aldrig hänt).
Har påbörjat utredning nu. Lämnat blodprover och spermaprover och väntar på läkarundersökning.
Just nu väntar jag också på mensen som vägrar komma. Såååå frustrerande.
Hur går det för alla andra?