Inlägg från: Ladyflower |Visa alla inlägg
  • Ladyflower

Aprilbebisar 2016

Hej, jag plussade för ngn vecka sen. Bf i början av april tror jag. Hänger gärna på här oxå.

Har oxå en son sedan innan. Han är 1,5år, så det här blir andra barnet för oss oxå. Jag är 27år.

Jag har dock inte lika mycket symptom denna gången som förra. Tyckte att ja mådde mycket mer illa med sonen. Nu känner jag mig mest hungrig, fast det är klart, man kanske på något sätt är vanare vid det nu andra gången, vet hur man ska hantera det.
    Hur mår ni andra?

• Ladyflower

Hej på er,

Idag var jag på inskrivning. Det kändes bra, på något sätt mer verkligt, eftersom jag inte mår lika illa denna gången som jag gjorde med sonen. Visst är det skönt, men känns så skumt på något sätt...

Jag har oxå problem med sköldkörteln. Men har haft det i över 10år å så länge man äter rätt mängd levaxin ska det inte vara någon "fara" ja ska kolla mina värden på labb i början av september. De har redan nu bett mig att höja dosen av levaxinet.

Vad spännande att vi börjar vara några stycken nu i gruppen! När har ni andra inskrivningssamtal? Vad jobbar ni med? Jag är hemma med min son. Längtar till första ultran. Fick min bokad i slutet av september.

Svar på tråden Aprilbebisar 2016