socialen tog min 1 månaders dotter utan grund
Jag tycker det är vidrigt. Alla vet ju att man är nästintill labil efter en förlossning. Jag ryser när jag läser det här. Tror inte ni kan ha gjort någonting som är tillräckligt för att stjäla ett barn.
Jag tycker det är vidrigt. Alla vet ju att man är nästintill labil efter en förlossning. Jag ryser när jag läser det här. Tror inte ni kan ha gjort någonting som är tillräckligt för att stjäla ett barn.
Tycker det är stort j-kla övergrepp mot er, kidnappa ett barn. Finns inget som ni kan ha gjort som motiverar en kidnappning av en nyfödd. Hoppas de får media på sig igen och tv efter sig så det framkommer vilka maktgalningar de är. Det enda som skulle motivera en kidnappning är våld. Och då hade det stått annorlunda i anmälan och ser de några brister varför inte tipsa ir fråga om. Tror ni inte gjort ngt speciellt utan blivit utsatt för galna människor. Skulle aldrig våga föda på ditt BB efter din skräckhistoria.
Varför anklaga TS för att vara psykiskt sjuk. Skulle då båda föräldrarna vara psykiskt sjuka menar du? De som framstår som psykiskt sjuka verkar vara soc tanterna, totalt iskalla och njuter nog att se de ledsna föräldrarna. De njuter av sin makt att trycka till dem. Tycker bra TS berättar din historia så vittnar om galenskapen, är inte första gången man hör om soc, mardröm att ha att göra med dem.
Dessa monster som gjorde som gör såhär borde bli uthängda med namn och bild. De förtjänar att bli rikshatade, kidnappar man spädbarn så.
Varför skriver man: hon har tyvärr ingen diagnos...