Inlägg från: MimmiGbg |Visa alla inlägg
  • MimmiGbg

BF maj 2016

Jag är på BIM-3 och verkar ikväll ha fått ett tillräckligt klart plus för att våga säga det: GRAVID!!

Vilken vecka är jag i då? Jag får det till 4?

Förlossningskalkyl föreslår 6 maj som due date. Första barnet - spännande! Men såklart tidigt än.

• MimmiGbg
    Sajocawa skrev 2015-08-25 05:46:26 följande:

Nu vågar jag verkligen vara med här! Har hittills bara fått svaga stickor så vågade inte riktigt tro på det men imorse tog jag ett digitalt! Jag ska bli tvåbarnsmamma! <3 phpu0S5hu66997.jpg

Samma här!!!

Vad roligt att äntligen vänta sitt första barn!
  • MimmiGbg
    Sajocawa skrev 2015-08-25 06:37:49 följande:
    Vad roligt! Vi ligger nog ganska nära varandra... Vet du när du hade ägglossning? ;)
    Jag tog ett ÄL-test på måfå den 13 aug som blev tokstarkt och tänker nu att det måste blivit ÄL den 14:e. När hade du?

Så galet underbart!
  • MimmiGbg
    Sajocawa skrev 2015-08-25 08:06:14 följande:
    Jag hade också äl den 14 augusti!! Vet exakt eftersom jag har tagit tempen hela månaden ;) extra roligt för min ägglossning skulle egentligen komma två veckor tidigare men det blev aldrig nåt så jag tog också ett test den 13 augusti bara på måfå, och tur va väl det för annars hade vi nog inte fått till det! Haha
    Shiiit, ligger vi så nära i tid då? Coolt! Jag tempade också och förstod det på det sättet med. Det var efter kompisen snackade lite generellt om ÄL-test som jag tänkte "Ah, jag tar väl ett test sen..." Hade jag inte testat då och nuppat ;) så hade alltså mensen kommit om en-två dagar. My god!

Har du haft några symtom? För mig har jag haft mensvärk som nu gått över från molande till lite lätt-lätt brännande värk. Sägs ju att livmodern börjar växa nu.
Svar på tråden BF maj 2016