Inlägg från: Mera76 |Visa alla inlägg
  • Mera76

BF maj 2016

Hej! Hoppar in här! Plussade i torsdags med ett svagt plus samma dag jag förväntade mens. Vi har gjort ett syskonförsökt med ett fryst embryo, som sattes in 19/8. Officiell testdagen är eg 17/8. Men kunde inte hålla mig! Om lilla Pyret vill stanna beräknas BF till 3-4/5. Olika på olika sidor! Roligt att följas åt i en grupp där bäbisarna kommer ungefär samtidigt. Bor i Blekinge.

• Mera76

Tog ett nytt test idag, som direkt visade positivt. Det jag kollat tidigt var väldigt svagt. Kör på IVF här, och det är andra grav genom IVF, men har 3 tidigare barn på naturlig väg med annan man. Så, Somensvala88, detta blir mitt 5e med! Vad det gäller Facebookgrupp undrar jag varför den ska göras fullt synlig alls sen? Vi har inte berättat för omgivningen att vi kört på IVF, känns privat.. Onödigt att Facebook ska skylta med det. Vet inte vad ni andra tycker?

• Mera76

Jasmin vad kul! Vi har gjort en FRysåterföring och tänkt att det skulle ju va helt otroligt om det delade sig. Men man tänker det är omöjligt!! Tänk om ena ägget verkligen delat sig när ni ändå fick 2 insatta!! Vi såg vårt på VUL i måndags, och det var 1 pickande hjärta

• Mera76

Det var exakt i tiden längdmässigt så det kändes jättebra! Idag är vi i v 8+6.

Svar på tråden BF maj 2016