Inlägg från: Mymlan1986 |Visa alla inlägg
  • Mymlan1986

BF maj 2016

Hej! Hoppar in här, jag plussade i fredags och enligt när jag hade ÄL är BF 11/5 (enligt gravid app 14/5). Gravidvecka 5 (4+0) jag har ätit folsyra och järntabletter 4 månader. Tog ett test i fredags fast jag var "helt säker" på att det inte tagit sig denna månad då sambon var bortrest i jobb. Vi hade sex fyra dagar innan ÄL, så jag blev förvånad över ett tydligt plus på CB :) går gärna med i FB gruppen efter ultraljudet. Känner Molvärk och lite illamående vid vissa lukter. Såg att någon frågat tidigare i tråden om vilka vitaminer osv man ska äta, vad äter ni?

• Mymlan1986

Jag har ganska mycket molverk,känns som att det "drar" i magen, är det normalt i början av graviditeten? Är i v 5 (4+2). Hur känner ni?

• Mymlan1986
    Sajocawa skrev 2015-09-08 08:08:51 följande:

Mycket normalt! Det är livmodern som växer så det knakar :)

Tack för ditt snabba svar :) har varit så orolig att någonting är fel fast jag egentligen känns att det troligtvis är vanligt och helt normalt
  • Mymlan1986
    Snorkfraken91 skrev 2015-09-13 10:09:03 följande:

Hej tjejer! Hoppas också gärna in här! :) Bf 22/5 - 2015, så det är väldigt tidigt än. Nojar mig hela tiden för att något ska gå fel.

Grattis till plusset och nya tråden :) roligt att det inte tog så lång tid för dig heller!
Svar på tråden BF maj 2016