Inlägg från: mariafii |Visa alla inlägg
  • mariafii

BF maj 2016

Fick positivt på digitala testet imorse ????. Borde ha bf 20 maj

Har en dotter född december 2013
  • mariafii
    Adorii skrev 2015-09-09 09:28:29 följande:

Har varit i kontakt med barnmorskan och hon tyckte att det lät som ettt "typiskt" missfall:(

vad jag verkligen inte orkar med det här nu!! Bara att börja om med alla ägglossningstest och skit igen..

Lycka till allihop!!

Nej va trist. Kramar till er
    Har en dotter född december 2013
  • mariafii

Mysigt. Ville göra något gulligt men igår fick jag svagt pluss. Han ville gärna ha starkare bevis innan han trodde på de så jag gick upp tidigt innan han skulle iväg och så fick han se digitala

En dotter 2013 & BF Maj 2016
  • mariafii
    Sundaymorning skrev 2015-09-09 12:50:49 följande:

Hej Fick precis ett plus så nu väntar vi ett syskon till våran 3åring Bf 22 Maj tror jag.

Kan knappt tro det! Ska läsa ikapp allt ni har skrivit sen när lillan har lagt sig

Välkommen hit du också från andra tråden. Kul att vi båda plussade idag :)
  • mariafii
    Majorie skrev 2015-09-09 12:03:52 följande:

Hur gör ni andra med hårfärg? Min utväxt gör sig påmind och håret känns tråkigt. Samtidigt vet jag inte om jag vågar färga, det är ju så mkt kemikalier. I Danmark så avråder de tydligen gravida från att färga håret.

Tänker ni andra färga håret under graviditeten?

Man får nog vara försiktig men jag har färgat i v17 och gick bra ( till mitt bröllop) annars kanske jag inte gjort de
  • mariafii
    Sundaymorning skrev 2015-09-09 14:57:51 följande:

Ja jätteroligt Är orolig för MF nu istället, va tokig man är

När hade du bf?

BF 20 maj tror jag. Har du haft MF förut?

Mintuu: varför ska du göra vul? Vilken vecka är du i?

Jag vill också göra ett extra då min dotter kom en månad förtidigt pågrund av blödningar. Så man blir lite extra orolig för denna också
  • mariafii
    mintuu skrev 2015-09-09 21:55:39 följande:

mariafii: ska ta reda vilken vecka jag är i, min gynläkare trodde på 5-6 sist jag var iväg, mitt hcg i blodet har inte gått upp som de skulle i början men nu så ser de bra ut, så han ville kolla en sista gång så allt ser bra ut där inne också. Var hos en annan läkare först o när han såg mina hcg nivåer så sa han att dom var låga och att jag skulle gå hem o vänta på missfall, förklarade ingenting, han jag har nu är jätte bra o verkligen följer upp, och har inte kommit nått MF, jag va troligtvis väldigt tidigt gravid första gången jag var inne. (Visste inte om att jag var gravid, åkte till akuten pga rygg o magsmärtor). Så därför har jag tidiga undersökningar :) ja det är klart man vill kolla så allt är bra!:)

Ok då förstår jag. Hoppas det går bra men tråkigt med så okänsliga personer
  • mariafii
    Noel09 skrev 2015-09-10 08:20:35 följande:

En liten majbebis blir det förhoppningsvis här med :) Lite smått chockade då det tog sig på första försöket denna gången, men förra tog det över 1,5 år. Så har testat några gånger med testlagret och igår fick det även bli ett digitalt test så nu ska det bara sjunka in men trots att jag vetat om det i en vecka nu! Det blir tredje barnet, har två pojkar sedan tidigare en på sex år och en på tre år :)

Så var det för oss också eller tog iaf 10 månader på första och nu andra barnet gick det direkt. Kroppen kanske vet nu:)
  • mariafii
    mintuu skrev 2015-09-10 13:50:00 följande:

Nu har jag kommit hem från ultraljudet :) dom kunde se de med vanligt UL är i 5+5 o hjärtat slog som bara den, vilken lycka ????

Grattis va härligt. Själv har jag bokat in inskrivning 1 okt. Vi ska då diskutera om jag också kan få ett tidigt ultraljud då vår dotter kom 1 månad förtidigt sist.
  • mariafii
    Sundaymorning skrev 2015-09-10 23:37:12 följande:
    Nä inte vad jag vet, verkar vanligt hemskt nog. Ska boka in ett tidigt ultraljud och kika men är ändå ca 1 månad kvar, otålig

Då är det lite tid kvar, lång väntan!
    Hehe ja lång väntan :D
Svar på tråden BF maj 2016