Inlägg från: MHK |Visa alla inlägg
  • MHK

BF maj 2016

Hej tjejer. Fick missfall i somras i vecka 9 efter 3 års längtan efter tredje barnet. Har två pojkar 09 och 11. Min man reste iväg igår och ska vara borta i 10 dagar. Min mens e sen och från mensvärk har det nu blivit en konstig värk som jag känner igen då det inte va länge sedan jag va gravid. Har inte testat än då jag vill göra det på morgonen så imorgon gäller det för mig. Vet inte om jag ska gråta av glädjen eller om jag ska vara rädd för att vara glad. Kommer inte säga ngt till mannen tills han kommer hem då får jag överraska honom men fram till dess delar jag mina känslor med er????

• MHK
    Fagelfri skrev 2015-09-08 20:30:14 följande:

MHK: dela på med känslorna! Förstår din känsla precis, läs mina tidigare inlägg för att förstå (har lovat att va positiv framöver hehe) men det är ju så svårt att börja glädjas när man är livrädd för att just börja glädjas ???? alla känslor är ju okej, känn båda även om de motsäger varandra! Gråt av rädsla å sen av glädje! Jag ska försöka avsluta varje dag innan jag somnar med de positiva tankarna om jag nojjat under dagen. Då laddar Jag inför natten med optimism!

Ska tänka precis som dig. Ska vara positiv och avsluta min dagen med positiva tankar. Kommer hålla det hemligt då min äldsta son tog det hårt. Nu ska jag vänta på mannens hemgång för att överraska honom att nu har vi plussat igen
  • MHK

Min mens är tre dagar sen. Borde kanske väntat med att ta ett test men även om sträcket e svagt så syns den. Får ta om det om några dagar. Hade ngn velat släppa in mig på fb gruppen. Heter MirianaSeastar på fb

• MHK
    Adorii skrev 2015-09-09 09:28:29 följande:

Har varit i kontakt med barnmorskan och hon tyckte att det lät som ettt "typiskt" missfall:(

vad jag verkligen inte orkar med det här nu!! Bara att börja om med alla ägglossningstest och skit igen..

Lycka till allihop!!

Beklagar och förstår hur det känns. Bamsekram
  • MHK
    Adorii skrev 2015-08-24 22:10:38 följande:

Nu är jag lite nyfiken!! Har ni berättat för eran gubbe? Hur berättade ni??

Jag kunde inte hålla mig tyst en dag ':D Jag gjorde en skattjakt åt pojken och sa att gubben skulle hjälpa han att hitta skatten. I skattkistan hade jag lagt guldpengar och ett kinder ägg till pojken och en lapp med gravtestet!!:)

phpud7mIy37200.jpg

Va fint. Härligt när man kan överraska på ett gulligt sätt. Jag tänkte lägga en liten lapp i en liten burk han ska öppna där det stor its your lucky day. Baby Nr #3 is on the way:)
Svar på tråden BF maj 2016