BF maj 2016
Hoppas kunna hänga med här! Plussade svagt i morse. Ska ta ett digitalt i morgon bitti! :)
Hoppas kunna hänga med här! Plussade svagt i morse. Ska ta ett digitalt i morgon bitti! :)
Det var som gårdagens test visade.
Så om detta håller i sig så är bf 14/5.
Grattis alla andra med!!
Ringer man BM redan nu? eller avvaktar man någon vecka? Har glömt hur jag gjorde sist ;) men jag tror jag väntar 2-3 veckor till innan jag ringer. så tidigt än också. Ska iallafall iväg på ett VUL första veckan i oktober. kommer isf vara i v.8 då.
Hoppas så att detta ska gå vägen :)
Hej alla! Nu ha ja lite dumma frågor att komma med igen..men jag är en sån som frågar då jag är osäker.
Igår hade jag och karln sex, efteråt blödde det litegranna, läste då på internet att de kunde bli så pga något med livmodertappen men då är min fråga ska man hålla sig ifrån sex första grav veckorna?
Är de vissa ställningar man ej bör göra? Större risk med infektioner å dyl om man använder leksaker när man är gravid?
Kort och gott undrar jag vad får jag göra i sängen?
Hälsosamtal nästa vecka inbokad! De ville att jag skulle komma på det nu så fort som möjligt! Sen bokar vi inskrivning efter det! Åh jag är så glad!! Vill och hoppas verkligen detta går vägen! :))
Ja alla test är från denna vecka. Så 4+2 kanske :)
Fint! I vilken vecka var du i på 3e testet från höger?
21 dagar kvar till VUL.
På kvällarna sväller magen extra och jag har börjat få lite illamående emellan åt och halsbränna. tuttarna ömmar pyttelite, knappt.. ökade flytningar senaste dagarna. Det som märks mest är nog tröttheten, konstant supertrött och somnar tidigt på kvällarna.
Hur mår ni? och var bor alla?
Ja vi ska! Har dock en super Viking nu som enkel, men funderar faktist på en dubbel Viking! Vill ha dem bredvid varandra! :)
Ska ni som får syskon köpa dubbelvagn?
Illamåendeattacker emellanåt :s får nästan kräkan i halsen! Men sen plötsligt går de över!
Hade inte så med sonen vad jag kan minnas!
Var på VUL idag i 7+2 och fostret var perfekt stor och vi fick se ett pickande litet hjärta. Väldigt skönt att få se!
Här verkar det som att det lyckliga slutar.. :'( börjat blöda och har mensvärk :( v. 5+6 idag . Blöder inte så mycket men tillräckligt för att jag tror det är missfall :'( känns förjävligt !
Någon som vet hur länge man plussar efter MF? Har läst att det kan ta upp till 9!!!! Veckor?
Ja tillräckligt för att det troligen är missfall ! Slemmigt och blodigt. (Ursäkta infon) hade ont i går men nu känner jag inget och blöder pyttelite.
Ska ringa Gyn i morhon och be om att få komma pch göra vul.
Har det kommit mycket och du haft ont? Kollat upp?
Blödde syndafloden idag och haft riktiga värkar/kramper. Så det är garanterat ett missfall. Var in på akuten men de kunde hjälpa mig. Så jag ringer gyn i morgon bitti och ber om att få komma dit. Så länge håller jag mig i bakgrunden här inne.
Inte trodde jag mf var såhär smärtsamt. Hoppas alla ni som är med i gruppen slipper detta och får era bebisar i maj. :)
Bara jag får klartecken kör vi igen, så kanske får en sommarbebis om jag har tur.