BF maj 2016
Hej tjejer. Äl + 10 idag. Fick denna! Hoppas det stannar, förra slutade i MF i maj så vågar inte hoppas för mycket än. Men så glad är man ju och börjar fundera/planera och tänka
Hej tjejer. Äl + 10 idag. Fick denna! Hoppas det stannar, förra slutade i MF i maj så vågar inte hoppas för mycket än. Men så glad är man ju och börjar fundera/planera och tänka
Idag syns det utan tvivel även på ett test s inte är testa tidigt! Chocklyckan sitter i
Hej tjejer! Jag hoppar in här med er ovh hoppas det går bra denna gång. Vi förlorade vår son i v22 och han föddes den 21 april. Den här gången ska det bli en bebis!!! Jag har BF 21 maj
Vill med va med i Facebookgruppen!
Ska ni som får syskon köpa dubbelvagn?
Jag gjorde ett cb digital test för två veckor sen som då visade gravid vecka 1-2 gjorde ett till idag,av någon anledning som visade samma sak? Hur kan ja få samma resultat två veckor senare vad betyder det?
Ni som får göra tidiga ultraljud finns det någon specifik anledning eller går ni privat så det är lättare?
Plussade på BIM idag. Så himla glad att jag kan gå med i den här gruppen! BF runt den 24 maj.
Hej! Får jag vara med här? Plussade i morse och har beräknad BF den 25 maj om jag har räknat rätt. Vi har två barn sedan tidigare (födda 2011 och 2014). Jag fick missfall i vecka 6 i somras men nu är vi så att säga på banan med bebis igen. Jag är 32 år och bor i strax söder om Stockholm. Vilka är ni?