BF maj 2016
Jag gjorde ett cb digital test för två veckor sen som då visade gravid vecka 1-2 gjorde ett till idag,av någon anledning som visade samma sak? Hur kan ja få samma resultat två veckor senare vad betyder det?
Jag gjorde ett cb digital test för två veckor sen som då visade gravid vecka 1-2 gjorde ett till idag,av någon anledning som visade samma sak? Hur kan ja få samma resultat två veckor senare vad betyder det?
Idag blöder jag :(
Antar att de är missfall trots att det ej gör ont?
Oj en hel vecka? Men hur blödde du som och hade du ont någonstans??
Ifall det är missfall hur snabbt försvinner hcg ur urinen då?
Det behöver det absolut inte vara! Med min första blödde jag en vecka i streck och det var inget Åk in och kolla! Ångrar att jag inte stillade min oro.
Å i vilken vecka var det sundaymorning?
Okej för jag är vecka 5 , gör inte särskilt ont ( mer än i vaden men de kan ju inte ha med de att göra) visst lite lite ont gör de på högersida .. Men
Vad det klarrött? Eller bara bruna flytningar typ?, ursäkta mina frågor men man vill ju som trygga sig med något.
Japp, kom inte så mycket men en vecka. Måste ha varit v 4-5 då.
Ingen aning? Känns som att MF borde göra jätteont?
Sundaymorning
Hur hade du det med grav.symptom?
Hur hade ni det med gravid symptom då? För själv har jag väldigt lite av det :( en liiiite öm bröstvårta, jätte hungrig vissa dagar ingen aptit andra metallsmak i munnen, haft lite molande värk
Jag är i v 4+5 idag och för 3 dagar sen blödde jag rosa och rött blod hela fm, haft lite bruna flytningar sen dess...men jag är fortf gravid. Så det behöver inte betyda något ont
Behöver absolut inte vara missfall. Jag började blöda i v6, och blödde 10-12 veckor efter det och allt såg normalt ut hela tiden.
Fick missfall i v18 MEN de hade inget med blödningar att göra! :)
Det ger än hopp!
Var klarrött en gång på toa, nu lite lite och brunt.
Jag har dåligt med graviditets symptom , haft lite av den där molande värken, har lite öm bröstvårta , stor aptit vissa dagar och ingen vissa ... Men inge illamående eller så...
Men det som skrämmer mig mest nu är att det känns som mensvärk :(
Just då hade jag inga tror ja, vart illamående runt v 6 Det var både rosa, klarött och tillslut brunt (ursäkta äcklet)
Nu slutar jag att hoppas.
Blöder mer nu och har svinjäkla ont :(
Tack alla ni snälla som gett så bra svar , uppskattar verkligen medlemmarna här på fl :)
Nu blir de nya tag här sedan, hoppas på att jag ska sluta blöda snabbt så Att vi kan börja verkstan igen! - känns jobbigt och är väldigt lessen men känns på någotvis som att det är bättre att försöka fokusera framåt och ta nya tag.