BF maj 2016
[quote=75750388][quote-nick]noraaa skrev 2015-09-13 12:34:29 följande:[/quote-nick]Finns en som kommer vara hemlig och ha en maxgräns på 50. Den kommer inte bli öppen som gruppen ovan.[/quote
Jag vill vara med :)
[quote=75750388][quote-nick]noraaa skrev 2015-09-13 12:34:29 följande:[/quote-nick]Finns en som kommer vara hemlig och ha en maxgräns på 50. Den kommer inte bli öppen som gruppen ovan.[/quote
Jag vill vara med :)
Hoppar gärna in här. Plussade igår efter att vi förlorande våra tvillingar i v18, på midsommar som var. BF 21 maj :)
Jag blir alldeles gråtfärdig av att läsa detta! Jag gick till vecka 13 innan det blev missfall, kan bara tänka mig hur det måste varit för er! Denna gång blir det bebis! <3 <3 <3
<3
Hur har ni det? Hur tar ni situationen? Är det första barnet förutom tvillingarna?
Vi förlorade pojken i vecka 22, den 21 April I år. Vi tar inte den här nya graviditeten med en klackspark direkt.. det är en lång väntan nu.
Förstår att det måste vara väldigt psykiskt påfrestande att vara glad över att vara gravid igen men samtidigt vara livrädd över att det ska ske igen!
Jag är själv orolig över att samna sak ska hända mig igen.
Men du borde ju få göra ett vul väldigt snart.
Skriv gärna när du pratat med dom.
Jag önskar dig all lycka till <3 :)
Idag blöder jag :(
Antar att de är missfall trots att det ej gör ont?
Hur hade ni det med gravid symptom då? För själv har jag väldigt lite av det :( en liiiite öm bröstvårta, jätte hungrig vissa dagar ingen aptit andra metallsmak i munnen, haft lite molande värk
Var inne på gynakuten idag pga blödning och magsmärtor (milda). Väntetid 8 timmar! Iallafall visade VUL 2 hinnsäckar (som förväntat, 2 embryon sattes in vid FET). Den ena med 1 foster och tickande hjärta och den andra med vad som såg ut att vara 2 tickande hjärtan men delad gulesäck?! Så jag är lättad förstås att allt såg normalt ut men känner mig förbryllad över om det skulle vara trillingar?! Läkaren sa att det var smått och svårt att se exakt. Har en bokad tid sedan tidigare för nytt VUL om 2 veckor...
Här var det tomt.
Hur mår ni? Har ni börjat köpa allt som behövs? Själv ska jag kolla efter babyskydd i dagarna tror jag. Liksom få det överstökat.
Skickar in ansökan om graviditetspenning också så snart jobbet fyllt i sin blankett. Hoppas det går igenom så jag får vara ledig från 15/4.
Jag är nu hemma och är sjukskriven i två veckor att börja med.