BF maj 2016
Jag har ätit Apotekets folsyra i snart två månader. Väntar också mitt första barn, allt känns väldigt spännande men vågar inte riktigt tro på det än... Funderar på när man ska ringa MVC, är i vecka 5 bara. När tycker ni man ska ringa?
Jag har ätit Apotekets folsyra i snart två månader. Väntar också mitt första barn, allt känns väldigt spännande men vågar inte riktigt tro på det än... Funderar på när man ska ringa MVC, är i vecka 5 bara. När tycker ni man ska ringa?
Heej! Har bf 18 maj och är alltså i vecka 5 (4+3), jag undrar om någon annan ungefär i samma vecka som upplever dålig nattsömn? I vanliga fall så somnar jag otroligt lätt och sover sedan ostört hela natten, men inte nu, jag har lite svårare att somna, känner mig som trött men de är anmoröunda, sedan när jag väl somnat så vaknar jag flera ggr på natten delvis för att jag måste kissa men jag är pigg och kan nästan inte somna om?!
Övriga symtom som kan ha med grav o göra:
Inte lika sugen på mat, inte direkt illamående men minskad matlust, lite yr, konstigt kissnödig, kissar lite och ofta, dålig i magen just nu ? , tungandad, känner mig vätskefylld i kroppen, brösten har definitivt blivit fylligare, fryser fast jag är varm... kan någon känna igen sig i mig?
Är det bara jag som får den där hemska metallsmaken i munnen? ;)
Hur tänkte ni kring KUB-test?