Inlägg från: Perand21 |Visa alla inlägg
  • Perand21

BF maj 2016

Jag har ätit Apotekets folsyra i snart två månader. Väntar också mitt första barn, allt känns väldigt spännande men vågar inte riktigt tro på det än... Funderar på när man ska ringa MVC, är i vecka 5 bara. När tycker ni man ska ringa?

• Perand21
    LN2015 skrev 2015-09-13 22:22:09 följande:

Heej! Har bf 18 maj och är alltså i vecka 5 (4+3), jag undrar om någon annan ungefär i samma vecka som upplever dålig nattsömn? I vanliga fall så somnar jag otroligt lätt och sover sedan ostört hela natten, men inte nu, jag har lite svårare att somna, känner mig som trött men de är anmoröunda, sedan när jag väl somnat så vaknar jag flera ggr på natten delvis för att jag måste kissa men jag är pigg och kan nästan inte somna om?!

Övriga symtom som kan ha med grav o göra:

Inte lika sugen på mat, inte direkt illamående men minskad matlust, lite yr, konstigt kissnödig, kissar lite och ofta, dålig i magen just nu ? , tungandad, känner mig vätskefylld i kroppen, brösten har definitivt blivit fylligare, fryser fast jag är varm... kan någon känna igen sig i mig?

Jag har BF 19 maj, så vi ligger väldigt nära. Känner verkligen igen mig i den oroliga sömnen. Kan vakna flera gånger per natt och har sen svårt att somna om. Har även många andra av dina symtom, idag jag jag även känt av metallisk smak i munnen vid flera tillfällen.
Svar på tråden BF maj 2016