Inlägg från: lindathe |Visa alla inlägg
  • lindathe

BF maj 2016

Hej
    Ny här, plussade i söndags. Ett svagt plus, men ett plus. Glad
    Bf enligt min egen uträkning 22/5. Jag är 36 år, har två barn sedan tidigare och min sambo ett. De är 15, 9 och 9 så det här är som första gången igen för oss.
    Kommer inte ens ihåg när det är dags att skriva in sig på MVC. Tänkte ringa nästa vecka.
    Har mått väldigt illa ett tag, en vecka innan mensen skulle komma började jag få hemskt ont i brösten. Nu har det mesta lagt sig, känner lite i brösten men kan äta utan att det känns som att allt ska komma upp igen. Tyst

• lindathe

Brun blödning. :(
    Imorse upptäckte jag att jag blöder, inte mycket och bara brunt än sålänge.Är i vecka 6 nu. (5+0)
    Det känns såklart inte bra, både jag och sambon blev riktigt oroliga. Är det någon idé att ringa till Gyn och försöka få ett VUL? Kan de se fostret så här tidigt? Eller ska vi bara avvakta...

• lindathe

Vi fick en tid den 29/9 för VUL. Har haft ett utomkvedshavandeskap tidigare, då ena äggledaren brast. Då hade jag fruktansvärda smärtor. Nu känner jag lite krampaktigt långt ner på sidan, men inte i närheten av de smärtor jag hade då. Det jag är mest orolig över är att få ett till utomkvedshavandeskap så att jag inte har någon äggledare kvar. :(

• lindathe
    mariafii skrev 2015-09-21 10:27:03 följande:
    Vilken lång väntan för er nu. Håller verkligen tummarna att det inte är någon fara
    Ja, det känns väldigt långt till nästa tisdag. Men jag får försöka fokusera på något annat. Blir det värre smärtor så åker vi in akut. Hoppas att få se ett litet tickande hjärta nästa vecka. :)
Svar på tråden BF maj 2016