Inlägg från: lairam |Visa alla inlägg
  • lairam

BF maj 2016

Hej!
    Jag har också plussat precis! Första barnet som jag inte riktigt vet hur vi lyckades skapa. Har pcos och har inte haft mens sen i januari. Trodde jag var sjuk när jag fick svimningskänslor så fort jag rörde mig och mina bröst höll på att sprängas. Står i kö för utredning men förhoppningsvis behöver vi inte det nu! om jag räknat rätt med sex, symptom och clearblue som visade 1-2 så har jag bf den 28 maj, på mors dag:) äe alltså i vecka 5 nu:) Väldigt orolig för missfall då jag inte tror att vi kommer ha samma tur att lyckas bli gravida utan hjälp igen! Bor i göteborg och är 27 år:)

• lairam
    Granskog skrev 2015-09-21 13:30:32 följande:
    Väntar sj på att få ta test och vill såååå att de ska va positivt! Om jag är gravid har jag bf i slutet av maj :) Lycka till! Hoppas allt går bra!
    Vad kul:) Då hoppas jag att du får ditt plus snart du också! Kunde inte hålla mig utan tog ett nytt CB som nu en vecka senare visar 2-3, så skönt för min orolighet att hcg-nivån ökar!
  • lairam
    Vi har också berättat för många, hela min och hans närmsta familj, flera av mina vänner, tänker att jag vill ha deras stöd om något händer. Så då kan de lika gärna få dela min glädje nu också!
  • lairam

Gaser ja, min pojkvän sa igår "jag tycker redan man ser att du är gravid!" (då är jag 4+5 idag) varpå mitt svar bli " tyvärr, det är bara hela magen som är full av gaser" Ett par timmar senare var magen inte rund längre;)

• lairam

Jag har skickat en vänförfrågan till caroline för att kunna bli inbjuden, men har inte hänt något än:)

Svar på tråden BF maj 2016