BF maj 2016
Jag vill oxå vara med! Är egentligen lite orolig för att belysa att jag är gravid, de har inte gått så bra tidigare. Jag och maken har försökt i drygt 2 år och vi har ett MF och ett MA bakom oss. Går detta vägen blir det vår första så vi hoppas och håller alla tummar och tår! :) Går det inte denna gång så blir det en utredning för oss.
Jag hade ÄL den 2/9 och 11/9 plussade jag (9 dagar efter ÄL & på BIM-5).. Enligt NC så är jag beräknad till 26 maj 2016. Har tagit säker 10 tester av olika slag sen första plusset och än så länge verkar allt gå framåt. Just idag är jag i v.5 (4+6).
Vi har haft ordentliga kontroller och uppföljningar på GYN både första och andra gången jag plussade. Denna gången ska det bli samma sak, men eftersom att vi samtidigt upplever alla tester och vul som stressande så ska vi vänta lite till innan vi kontaktar vår bm på GYN. Vi vill gärna att den lilla ska ha växt såpass att vi kan se hjärtslag i alla fall :)
Grattis till alla er som plussat! :)
Och jag beklagar och lider verkligen med er som fått MF, vet hur ont det gör! :(