Inlägg från: Anna09 |Visa alla inlägg
  • Anna09

BF maj 2016

Åh jag vill vara med:) Plussade idag på BIM-1 egentligen plussade jag redan i lördags med vågade inte tro på det! Så har BF 24/5. 

Känns så sjukt faktiskt! Har en son som är född i decemer 2014. Så han blir 17 månader när grodan i magen kommer!!:) 

Förra graviditeten mådde jag illa från v.6-v30 med avtag från v.24. Så jag e glad varje morgon jag vaknar och inte mår illa. 

Kram på er fantastiska människor. 

• Anna09
    Hajarna skrev 2015-09-22 22:34:03 följande:

Hej på er :) är också gravid och har BF i maj Om allt går som de ska :) har ni berättat för många?

Jag har berättat för mina tre närmaste kompisar. :) 

Förra gången så berättade jag det för min mamma via telefon så denna gången skall vi göra det lite roligare. Har beställt Nappar till min son som det står STOREBROR, så den skall han ha munnen när vi åker hem till familj och släkt :) Så ser man hur uppmärksamma vissa är. 

Har du berättat? 

• Anna09
    Shandi skrev 2015-09-23 10:01:28 följande:
    Skrattande
    Gud.. Vi har berättat för alla tror jag och går in i v 8 imorgon,.. Men jag tänker att jag vill njuta och vara glad fullt ut nu. Händer det nåt så får man vara ledsen då.

Fick missfall som sagt förra månaden och har en magkänsla att allt kommer gå bra denna gång så hoppas på det.

Har en pojke på 9 år sedan tidigare och då var jag minsann tyst hela jädra graviditeten tills dagen innan han kom. Hur jag lyckades med det vet jag inte. Inte ens familjen visste nåt.. Var bara 16 så bodde ju hemma men ja. Förträngelse kallas det väl :P Därför väljer jag att berätta extra tidigt denna gång istället :D
    Vi kommer berätta så fort napparna kommer :) 
    Förra gången berättade jag väldigt tidigt med just för att om det skulle hända något så ville jag ha stöd i det.
  • Anna09

Ni fantastiska mammor,
    Jag är med i en facebook grupp där alla som fick barn i december är med i. Där har vi följtsåt från start. Jag tänkte skapa en sådan grupp nu. 

Så ni som vill får gärna gå in och lägga till er som medlemmar i BF Maj 2016. 

Ibland lite lättare att svara på varandras inlägg för då kan man svara på det direkt under. 

Har gjort gruppen sluten för att inte utomstående skall kunna se vad som skrivs. 

Kram på er. 

Svar på tråden BF maj 2016