BF maj 2016
Precis som en annan tjej just skrev här så "glömde jag av" att jag är gravid och råkade äta parmaskinka. Ganska mycket oxå :( !! Känner mig jätte dum nu tror ni att det är någon fara? Jag är i v. 6.
Precis som en annan tjej just skrev här så "glömde jag av" att jag är gravid och råkade äta parmaskinka. Ganska mycket oxå :( !! Känner mig jätte dum nu tror ni att det är någon fara? Jag är i v. 6.
Beklagar så till er som fått missfall :'( och håller tummarna för att det ska gå fort att bli gravida igen!
Jag ringde just mvc för inskrivning. Enligt min egen beräkning är hag i v. 5+5 idag (använt app). Men hon på mvc hävdar att jag bara är i v. 4+5?! Jag är orolig för att det kommer bli fel nu och att dom bokar in mitt kub försent. Vad jag kan minnas från föregående graviditet så var det även viktigt att kub skulle göras senast i v. 13 men nu säger den här bm i v. 14 har det ändrats? Blir orolig då KUB testet är en självklarhet för oss då jag är 35+ så vill verkligen inte missa det.
Ni som får men ändå väljer att tacka nej till kub är det för att ni känner att det spelar ingen roll om det skulle vara avvikelser att ni självklart vill behålla barnet ändå eller hur resonerar ni? Nyfiken! ;)
Fruktansvärt! Kan heller knappt gå på toa gör sjukt ont och kommer massa blod! Var likadant hela förra graviditeten så gissar att det bara är att gilla läget. :-/
Seriöst alltså, är de fler som är hårda i magen? Är så gasig och det går ju inte ens att bajsa :p haha
Fick just en hård spark i nedre magen av min 1,5 åring, och nu har jag ont i magen :-/. Orolig att den lilla där inne blev skadad.. Vad tror ni? Jag är i v. 9+3.