Inlägg från: Miss Be |Visa alla inlägg
  • Miss Be

BF maj 2016

Hej

Jag har kollat in er tråd och tänkte hoppa in.

Beräknad BF 10maj (om jag räknat rätt)???? Det blir vårt andra barn 1:an är redan fyra år.

Är lite avis på alla som redan varit hos bm jag harinte tid förrän mitten av oktober, känns lite sent. Men det är väl bara för att man är så ivrig i början.

Ska bli kul att följas åt!

• Miss Be

KUB avklarad i torsdags det känns bra, var så sjukt nervös innan. Men vi fick låg sannolikhet och musten gick helt ur mig efteråt somnade halv nio i soffan????.

Nu har vi berättat för svärmor oxå fick vänta tills vår stora kille, som inte vet något än gått och lagt sig eftersom hon som misstänkt började storgråta????

Så nu är det väl bara jobbet kvar... drar mig lite för att berätta där, vet inte riktigt varför. Har ni berättat på jobbet? Vad fick ni för mottagande? Oroar mig säkert i onödan för detta.

• Miss Be
    Ruter skrev 2015-10-31 17:47:59 följande:

Jag har berättat på jobbet och bara glada reaktioner som jag fått och många gratulationer. Berättade redan i v.5 men det har att göra med att vi inte får utföra en del moment på jobbet som gravid så hos oss går det inte att dölja nåt blir som en stor "familj " :p alla på jobbet ca 60 personer viste om att jag va gravid innan vi hunnit berätta för föräldrar vilket vi gjorde i v.6

Vilken härlig reaktion!

Det är ju fantastiskt att ha ett sånt gäng runt om kring sig.
Svar på tråden BF maj 2016