Inlägg från: lovea01 |Visa alla inlägg
  • lovea01

BF maj 2016

Hej!

Jag hoppar gärna in här om jag får :) jag är gravid i v 10 och beräknad till den 10 maj! Jag har mått illa ända sen v 5 men nu har det blivit värre i v 10 och svårt att få i sig något alls förutom kolsyrat vatten och skorpor:/ detta är min fjärde graviditet och helt olik än dom andra som vanligt blir man orolig och har haft småblödningar ett tag nu och fick ul för att se om allt är ok!

Hoppas allt går bra för er!

• lovea01
    90pettersson skrev 2015-10-12 09:45:09 följande:

Hoppar in här i tråden. Är i v. 8+6 eller 9+4 idag (två olika appar som visar olika).

Där jag bor så måste man vänta till rul som är i vecka 18-20. Jättelänge kvar...

Hur har ni ? Får ni göra ul tidigare via mvc, gör ett innan rul privat eller väntar till v.18-20?

Hej, jag fick göra ul nu i vecka 10 på grund av att jag haft småblödningar och vart orolig men det är nog olika på vissa ställen erbjuds det inte alls men bra att det ska kunna göras tycker jag:) hade inte klarat av att vänta till rul!
  • lovea01
    90pettersson skrev 2015-10-12 10:40:10 följande:

Såg allt bra ut? Hur mycket ser man i v10?:)

Tycker att det borde vara standard för alla att få göra ett i

v.10-12 med tanke på hur många som är oroliga.

Jag funderar på att boka ett privat i v.11-12.

Gjorde ul idag och visade sig att jag va i 7 veckan och inte 10 man såg fostret och allt men hon kunde inte se några hjärtslag så nytt ul nästa vecka. Men känner mig inte så orolig men hamnade nog hos en dålig gyn för hon skrämde upp mig och lämnade inget hopp kvar så bestämde mig nu att jag inte ska lyssna på henne utan gå på magkänslan och den säger att allt är bra:) vi får hoppas! Men funderar även som du att göra ett privat tror de är bättre! Vi funderar på de som tidigare hette mama Mia och de hade tydligen även den senaste teknologin och va väldigt stöttande så stor skillnad på vem man går till:)
  • lovea01

Tack för era svar!

Idag fick jag en liten brun flytning på morgonen men inget mer efter det alls och inte ont eller så men jag oroar ihjäl mig snart och väntan tills på måndag då ul är är olidlig:( försöker tänka positivt och göra saker för att tiden ska gå men svårt att släppa tanken på att det kanske kan vara något fel! Usch om man bara fick svar nuu så man kan släppa allt detta...

• lovea01

Ultraljud idag och fostret hade dött i v 6-7 så tydligen blivit ma så ska få tabletter nu och avsluta det hela:( tråkigt och känns hemskt är rädd och orolig men har noll känningar i kroppen på att nåt ska vara fel känns overkligt :( Hoppar ur tråden nu men hoppas att det tar sig framöver!

Hoppas allt går bra för er och lycka till med era graviditeter!:)

Svar på tråden BF maj 2016