Inlägg från: mcflurry |Visa alla inlägg
  • mcflurry

BF maj 2016

Cissi2801 skrev 2015-09-02 20:32:32 följande:
    Jag fick min mens nu... Har sån mensvärk så det finns inte... Får bli nya tag
    Oj... låter som du får ett missfall då? Eftersom du tidigare hade plussat.
    Tråkigt. Beklagar isåfall.
  • mcflurry

Jag är gravid i v10 nu...å har haft ett ihållande illamående sedan v6... Mår illa dygnet runt!

Någon som har liknande??

Har fått lergigan Comp å tagit 2 dagar nu..tycker det hjälper litegrann men känner mig så dåsig av dom..någon som äter lergigan Comp?

• mcflurry
    EmPe skrev 2015-10-10 08:21:13 följande:

Jag äter också dem och de hjälper mot illamåendet men känner inte att jag blir dåsig...är redan som en zombie så känner liksom ingen skillnad när jag tar dem;)

Hej :)

Jag gick ur Fb-gruppen..kände att det blev lite för mycket..

Ok ok..zombie utav själva graviditeten? :)
  • mcflurry

[quote=75858101][quote-nick]Pell skrev 2015-10-10 10:23:30 följande:[/quote-nick]Mår illa 22h om dygnet typ. Är överlycklig de få stunder jag känner att fasen jag mår bra och sen pang bom är det tillbaka.. Känner mig ful och hemsk och allt är skit typ, så kändes det inte alls med första. Visst mådde jag lite lilla då också men mest de dagar jag började tidigt på jobbet eller då jag vart stressad. Att det kan va så olika. För just nu känner jag att två barn räcker det här gör jag aldrig om![/quote

Ungefär samma här.. Skönt att man inte e ensam om att känna som man gör...

• mcflurry

Suck..känt de sista veckorna att illamåendet blivit mindre när hag börjat med lergigan Comp...men nu de sista dagarna känns det som att de slutat att fungera lite.. Illamående, har liksom kommit tillbaka... Nu känns det som jag inte orkar göra så mkt mer än att ligga i soffan å tycka synd om mig själv

• mcflurry

Gjorde fostervattensprov idag... Vi vill veta att bebis är ok. Vi gjorde aldrig KUB utan gick direkt på fvp. De var såå proffsiga och gick så snabbt!

Å vi fick se bebis!! Vi fick höra hjärtljuden.. Och verkar oxå som jag är ett par dagar längre gången.. Än mina beräkningar. Underbar känsla att få se och höra pyret som växer i magen

Svar på tråden BF maj 2016