BF maj 2016
Hej!
Följer era inlägg och min bf är 13 maj. Mitn första graviditet
Och är så orolig över allting.
Men jag undrar om ni har gått upp i vikt?
Ser ni någon förändrig på magen eller när gör man det?
Kram på er alla!
Hej!
Följer era inlägg och min bf är 13 maj. Mitn första graviditet
Och är så orolig över allting.
Men jag undrar om ni har gått upp i vikt?
Ser ni någon förändrig på magen eller när gör man det?
Kram på er alla!
Grattis :D
vad är du som mest orolig över ? jag försöker inte tänka så utan bara va glad över att vara gravid :)
Jag har gått upp i vikt! och jag tycker min mage har växt, även om det bara är tarmarna som trycker på så ser jag en förändring :)
Hej jag är också gravid med första barnet, bf 13 maj :) Känner du av mycket symtom? Jag mådde mycket illa fram till v8 men sen har alla symtom försvunnit. Är bara sjukt trött hela tiden.
Jag har ett bmi på 33 och har gått ner från 99 till 96kg sedan hälsosamtalet i v 6.
[quote=75887253][quote-nick]Snelson skrev 2015-10-17 11:34:42 följande:[/quote-nick]Det är roligt att höra hur andra mår, man märker ju hur olika det är :)
Jag har inskrivning nu på torsdag 22/10. Är i vecka 10+5 då. När har du inskrivning?[/quote
Okej:)
Jag var på ett enklare samtal i v.8 tror jag det va.
Sen är den barnmorskan jag fått mamma ledig på halvtid så det va svårt att hitta tid. Därför blev det i v.14 den 9/11. Känns långt fram men tiden går ändå fort.
Hej tjejer!
Jag följer era inlägg och tycker synd om alla er som mår dåligt! Jag mår inte illa. Är dock väldigt trött och typ migrän huvudvärk emellanåt. Maten är inte så lockande ibland heller på grund av halsbränna.
Men det jah undrar är hur ni ser på lyft och tunga lyft. Jag har ett väldigt fysiskt krävande arbete och utför än så länge även tunga lyft eftersom jag inte mår dåligt av dom. Men hur ska man tänka kring det här? Sluta lyfta tungt eller fortsätta tills kroppen säger ifrån? Kram på er!