BF maj 2016
Hej på er :) är också gravid och har BF i maj Om allt går som de ska :) har ni berättat för många?
Hej på er :) är också gravid och har BF i maj Om allt går som de ska :) har ni berättat för många?
Hej, vi har faktiskt inte berättar för någon anhörig än. Känns kul att leva lite i bubblan själv tillsammans med min fru.
Hello, vi ska på inskrivning imorgon och göra ett ultraljud, känns väldigt spännande. Så imorgon får vi se om vi räknat rätt :)
Någon annan som blivit förstoppad?? Ska ringa bm imorgon. Men visst borde man kunna ta lite laxermedel??
Hej på er :) är det någon av er som har mycket huvudvärk? Vill gärna inte ta massa tabletter... Men känner att ha ont i huvudet massa dagar i rad inte riktigt är min grej,någon som har bra tips mot huvudvärk?
Hoppas ni alla mår bra
Är det någon som kan tipsa oss om vart vi kan göra ett privat ultraljud i Göteborg? Kärleken vill gärna veta könet och idag när vi var på ultraljudet så var det där tidigt att se.
Tjejer jag har fått världens halsbränna.. Är det någon som har något att rekommendera mig att äta, eller inte äta??
God Jul på er =)
Hur går man med i gruppen?
Hej tjejer :) har ni tecknat gravidförsäkring? Isåfall vilken??
Hoppas ni alla mår bra.
Tack för alla era svar om försäkringar :)