Inlägg från: JohannaMolander |Visa alla inlägg
  • JohannaMolander

BF maj 2016

Hej på er! :)

Hoppar också in här! Väntar första barnet med BF 1 maj, men ska på RUL den 7 december så det kanske kommer att ändras :) Längtar i alla fall dit, för att se så att allt ser bra ut och jag hoppas på att få en bekräftelse på att alla buffar och rörelser jag känner faktiskt är Pyret som lever loppan därinne! :)

Hur går det för er övriga? Känner ni något därinne än? Växer magarna? Huvudvärk? Foglossning? Kanske illamående? Eller mår ni tipptopp och bara njuter? :))

• JohannaMolander
    Fialooop skrev 2015-11-22 13:12:39 följande:

Första barnet, och bf 27/4. Har RUL 3/12 :) Gud vad jag längtar! Har sett lille plutten på kub i v 13. Och hört hjärtljud i v 16. Jag känner små konstigheter i magen då och då. Jag gissar att det är den lille som är i farten. Men än så länge är det svårt att avgöra tycker jag :) jag mår just nu så himla bra. Känner mig nästan som vanligt igen. Pigg är jag och inget illamående. Har dessutom fått tillbaka träningsmotivationen, och slipper släpa mig ut i löparspåret. Hur mår du själv?

Åh, mysigt! Har "bara" gjort ett VUL i vecka 6/7, så det är ju ett tag sen jag fick se nåt där inne. Ser extra mycket fram emot RUL pga det! Spännande :D Ja, det är ju lite svårt att veta vad som är vad när det rör sig och känns i magen, men jag har en tarmsjukdom som gör att jag känner igen mina tarmrörelser väldigt bra - alltså vet jag när det är tarmarna som rör sig, och känner skillnaden när det är Pyret som sprattlar omkring :) Skönt att du mår bra! :D Det gör jag med, det enda jag kan klaga på är kissnödigheten ;) Haha, den är ENORM! Kissar mer än någonsin förut, och värre lär det ju bli ju mer magen växer x)
Svar på tråden BF maj 2016