Inlägg från: mindedness |Visa alla inlägg
  • mindedness

BF maj 2016

Hej!

Joinar denna gruppen, väntar en liten kille beräknad till 21/5. Var på RUL idag och fick se att allt var bra! Nu kan jag dock inte sluta gråta, tror det är alla spänningar som släppt nu efter man gjort ultraljudet. :)

• mindedness
    Ruter skrev 2016-03-10 09:03:45 följande:

Hon sa typ att det låg ju lite lågt och att jag får en ny tid om tre veckor för koll igen. inget mera skulle göras då hade jag sjunkit från 12 till 97 på tre veckor. Ifrågasatte en massa varför de inte skulle kolla eller göra nåt mera då kashmir själv Jobbar som sjuksköterska på en avd där vi hanterar låga blodvärden dagligen.

Inga mer råd på vad jag skulle göra, har själv börjat tagit mer järntabletter sen någon vecka då jag känt mig trött , äter fortfarande folacin samt c-vitamin.

Låter ju skitkonstigt att de inte hjälper dej mer! Jag har haft dåliga järnvärden hela graviditeten, när det var nere på 103 fick jag äta en duroferon om dagen plus att de kollade upp mig iallafall varannan vecka. Nu ligger det på 120 och det är sån jäkla skillnad på hur jag mår. Man blir ju som du säger helt orkeslös och deppig.. Tycker du ska stöta på mer!
  • mindedness

Jag känner igen det där med smärta i fötter, jag har använt stödstrumpor sen några veckor och det är jätteskillnad! har nästan aldrig ont i ben eller fötter längre och då går jag rätt mycket i vardagen. Rekommenderas! Sen att man flåsar som GW person när man ska få på sig de är en annan sak...

Nån mer med sjuklig halsbränna och illamående? Började här för nån vecka sen. Men det är väl inte så konstigt med tanke på all ruljangs i magen! Kan inte fatta att det bara är 8 veckor kvar...

Svar på tråden BF maj 2016