jag_1987 skrev 2016-06-14 23:05:40 följande:
De har gått en vecka efter fl och mitt avslag försvann nästan efter 4 dagar sen började dt komma igen som typ klumpar och nu har ja typ fyllt två nattbindor bara sådär vid två tillfällen.. Dessutom luktar avslaget avlopp.. Så sjukt vidrigt.. Är detta normalt tro?
De är ju mitt andra barn och minns inte att första va så men då hade jag druckit hallonbladste länge inna fl de fgjorde ja tyvärr inte nu för ja ville se om de va skillnad. Då hade ja avslag typ 9 dagar luktfria.
Amningen har inte heller fungerat mjölken värkar va för tunn då hon vill tutta hela tiden och grät väldigt mkt så de blir ett ersättningsbarn av nr 2 med vilket knte gör mig något då första är frisk och glad tjej men kan ändå känna att ja hade velat amma lite mer än en vecka.. Sammtidigt är de väldigt skönt att sambon kan ta henne med.. Hur går ammningen för er?
Alltså, jag hade nog ändå kollat upp med illaluktande avslag så du inte har någon infektion! För att vara på säkra sidan mest.
Amningen går bra här! Med hans viktuppgång kan man nästan tro det är grädde i tuttarna. Han har dock fått ersättning vid ett tillfälle när jag var tvungen att vara iväg en förmiddag, men det gick bra det med. Har dock åkt på mjölkstockning i ena bröstet. Fan, det är inte skönt alltså! Synd att amningen inte funkade för dig men samtidigt skönt att du kör på ersättning utan att klaga.. Eller vad man ska säga.. Ja, du förstår nog haha!