Inlägg från: Nummer tre |Visa alla inlägg
  • Nummer tre

BF maj 2016

Hej
    Jag hoppar gärna in här. Jag plussade förra veckan och har BF 4-6 maj beroende på vilken sida man går efter. Tror mer på 6/5 eftersom jag vet när ÄL VAR. Det blir mitt tredje barn kul att följas åt!

• Nummer tre

Hej!
    Här går det bra när jag väl är på jobbet, men eftersom man sover så dåligt så är man ju helt slut på morgonen och när man kommer hem. Tur de andra barnen är lite större och sköter så mycket själva! Jag planerar att jobba till en vecka innan BF dvs 10 veckor till.. Tur det är två lov under de 10 veckorna!

• Nummer tre
    Pell skrev 2016-02-16 12:17:59 följande:
    Oj 10v till.. Men så var jag tvungen att räkna hur många jag hade kvar... 9st veckor blev det visst. Synd att jag inte har sport och påsklov på jobbet. Eller ja. Får se om jag kan ta ut någon semesterdag.

Storasyster har fått nattskräck (har jag googlat mig fram till) så vi vaknar lite titt som tätt numera om nätterna.. Yey
    Jag har 20 arbetsdagar kvar där jag jobbar själv. Sen kommer min vikarie och vi jobbar då 19 arbetsdagar tillsammans . Känns skönt för då kan man varva ner lite sista tiden och behöver inte ha dåligt samvete ifall man behöver vara hemma någon dag.
  • Nummer tre

Nattskräck lät jobbigt!
    Här är det mest ett himla springande på toa och ont i höfterna när jag ligger på sidan.. Tyvärr finns ju inte så många andra alternativ för tillfället.

Svar på tråden BF maj 2016