BF maj 2016
Plussade i dag för nån timma sen BIM -4 klart och tydligt :) tog ut spiral för ca två veckor sen ochh hade ägglossning 4 dagar efter.. Hurra! Har testat negativt fram tills i dag! Har en dotter på 2,5år! Så obeskrivligt glad
Plussade i dag för nån timma sen BIM -4 klart och tydligt :) tog ut spiral för ca två veckor sen ochh hade ägglossning 4 dagar efter.. Hurra! Har testat negativt fram tills i dag! Har en dotter på 2,5år! Så obeskrivligt glad
Tack! Har jäkla molvärk konstant och rinnande näsa. Synd bara att man är så nojjigt att det inte ska gå vägen! Att man inte kan få njuta på riktigt förrens v.12 :(
Hej!
Ja har bf 1 juni.. Och har kännt sen i går massa molvärk/mensvärk ner till och i bland blir de smärtsamt.. Allmänt mycket tryck neråt.. De är mitt andra barn.. Är de normalt att känna molvärk/mensvärk så länge.. Med första kände ja då och då men inte så att de höll på eb hel kväll/ natt.. Nu på morgonen har de blivit bättre men känner ändå lite molvärk..
Jag är kvar ? bf 1/6 men är ändå i denna gruppen för va beräknad i maj först
Delar av slemroppen har lossnat under helgen och haft molvärk/mensvärk och några sammandragningar och exterm tryck neråt.. Nu när ja va på toa kom en stor del av slemproppen på sitsen strlk som en tops i längd typ.. Kan de va på G tro? Har bf 31 maj.. Andra barnet för mig! Hopppas!
Har haft värkar(?!) sen två inatt och dom har varit var 10 min sen dess, nu har jag kunnat sova lite för dom har lugnat sig lite men kommer då o då, så vi får väll se !:)
Hinnsvepning 12.30 och mitt vatten gick nyss!!!!! Wiho!!!!
Från första riktiga värken tog de 1,5 h för min lilla tös Emilia att komma ut! Hann inte med bedövning eller nått. Efter en värk kolla dom å då var jag öppen 6 cm och då bytte vi rum. Under rumsbytet gick jag från 6 cm- 10, alltså fullt öppen och sen kom krystvärkarna. Så denna gång gick de snabbt och blev väldigt intensivt vilket också var jobbigt. Men alla mår bra och nu myser vi på BB! Jag gick hinnsvepning idag med bf + 3. Emilia väger 4080 g å är 54 cm, väldigt stor tjej, skulle jag aldrig gissat!
Min bm sa att hinnsvepning inte hjälper och att hon därför inte gör någon heller.. Är sp frustrerad för ja vill verkligen ha en hinnsvepning.. Kan man göra de någonstans i gbg? Gör de ont med hinnsvepning?
39+3 i dag i natt hade jag. Saamandragningar igen till ochfrån kl 02.00-04.30 sen försvann dom igen :( nu har ja gjort smoothie med en halv annanas i.. Tar den andra halvan senare.. Sen blir de färdknäpp. Trots allt fredag :D