Inlägg från: hundenhubbe |Visa alla inlägg
  • hundenhubbe

BF maj 2016

Att jag missat denna tråd! Hej alla! Har bf 21 maj så är i vecka 37+3 nu. Har en dotter som är 2 och 4 månader som föddes vaginalt i säte, bor i Jämtland, är 25 år,jobbar som sjuksköterska på en kirurgisk, har varit tillsammans med min sambo i 9 år (Hugh school sweet hearts ) och vill gärna följas åt och se vilka symtom alla har nu innan förlossningen. Väntar en dotter till som ligger med huvudet neråt, lycklig för de! Har haft huvudvärk i två dagar nu, min mage är inte riktigt som den ska. Känner mig bajsnödig men är typ inte de. Är förstoppad men de känns som när man är magsjuk ändå... Igår kräktes jag (gjorde de mkt förut och blev bland annat sjukskriven för de) vilket jag inte gjort på evigheter. Har även lite förvärkar på nätterna tror jag? Hade inga med dottern så vet inte riktigt hur de känns. Men de är sol stark mensvärk som gärna sätter sig i ländryggen! Haha vart ett långt inlägg men hoppas jag kan hoppa in här såhär sent! Mina andra trådar är inte så aktiva men denna verkar vara de! Ska läsa lite bakåt och se vad ni skrivit

• hundenhubbe

Kan tillägga att min dotter kom på bf så har fått för mig att denna lilla fis ska komna tidigare av någon konstig anledning :-P

• hundenhubbe
    Tausen skrev 2016-05-04 14:49:09 följande:

Samma här, sonen kom oxå bf och är nu 36+6 och, börjar nästan leta efter symtom och vill/tror det ska vara dags snart. Var hos BM idag och hen låg väldigt långt ner nu (ingen risk att fastna i navelsträngen om vattnet skulle gå). Har oxå känt lite sd samt fått springa på toa...kommer inte ihåg hur det var innan sist, har väl förträngt det kanske...

(Bor fö oxå i jämtland)