BF maj 2016
Att jag missat denna tråd! Hej alla! Har bf 21 maj så är i vecka 37+3 nu. Har en dotter som är 2 och 4 månader som föddes vaginalt i säte, bor i Jämtland, är 25 år,jobbar som sjuksköterska på en kirurgisk, har varit tillsammans med min sambo i 9 år (Hugh school sweet hearts ) och vill gärna följas åt och se vilka symtom alla har nu innan förlossningen. Väntar en dotter till som ligger med huvudet neråt, lycklig för de! Har haft huvudvärk i två dagar nu, min mage är inte riktigt som den ska. Känner mig bajsnödig men är typ inte de. Är förstoppad men de känns som när man är magsjuk ändå... Igår kräktes jag (gjorde de mkt förut och blev bland annat sjukskriven för de) vilket jag inte gjort på evigheter. Har även lite förvärkar på nätterna tror jag? Hade inga med dottern så vet inte riktigt hur de känns. Men de är sol stark mensvärk som gärna sätter sig i ländryggen! Haha vart ett långt inlägg men hoppas jag kan hoppa in här såhär sent! Mina andra trådar är inte så aktiva men denna verkar vara de! Ska läsa lite bakåt och se vad ni skrivit