Inlägg från: mo med liten trea |Visa alla inlägg
  • mo med liten trea

BF maj 2016

Urk, jag börjar tappa perspektiven för vad som är normalt och inte. Och har dåliga statistiska nyheter till er som börjat få känningar. Jag var beräknad för 1v sedan och har gått med förvärkar, stundatals regelbundna, i 4v nu! Jag väntar tredje barnet och trodde att jag visste hur det kändes när det är på g. Men nej.Bloggade om det i v 39:

slacklinerblog.wordpress.com/2016/04/21/forvarkar-i-veckor-med-tredje-barnet/

Och idag är det mer eller mindre staus quo. Blir galen!

• mo med liten trea

Äntligen lite mer styrka på värkarna! Jag tog till ett desperat och kanske dumt knep igår och satte akupunkturnålar på mig själv. Och de eller naturen har fått mina förvärkar att tillta i styrka väsentligt! Alldeles för glesa än dock.

(för er som vill följa resultatet bloggar jag lite mer detaljerat ;)
    )

• mo med liten trea
    SJLN skrev 2016-05-09 19:28:21 följande:
    Stort grattis! ska genast in och kolla bloggen :)
    Haha, jag borde skriva om min andra förlossning för er som närmar er istället! Bättre för psyket ;) Det var min drömförlossning. Efter 6h hemma med regelbundna värkar kom jag in, öppen 6 cm, flöt med kroppens signaler och födde sonen med segerhuva 3h senare. Som jag minns var jag knappt trasig efteråt och hade ingen påverkan på bäckenbottnen. Men minnen kan ju bedra en aning efter 5 år, misstänker jag... ;)
Svar på tråden BF maj 2016