BF maj 2016
Jaha BF+7 imorgon. Borde fan inte va ok att genomlida detta igen.
Jaha BF+7 imorgon. Borde fan inte va ok att genomlida detta igen.
Förstår dig!! Jah kämpar på med värkar sen klockan 16 med tio minuters mellanrum. Har tagit alvedon och varmt bad och allt de där de ber om, när bör man ringa in
Jag hade oregelbundna värkar efm. Vid 19 tilltog dem lite. Av olika omständigheter som en 4-åring bestämde vi oss för att ringa barnvakt som kom 20.45. Ringde förlossningen och de tyckte vi skulle packa och börja bege oss. Kom in 22.15.
23.56 föddes lillebror. 3680 gram och 50 cm. Bf+6.
Det gick fort på slutet. Nu sover alla utom mamma ????
Har varit där alla timmar med värkarbete pch stampandes och stönandes hemma har inte lett till någonting. Dem sa till och med jag inte är öppen alls trots min BM som gjorde hinnsvepning i torsdags sa jag va öppen 1cm
Ja när man går övertid kan den sluta fungera som den ska. Andra barnet för mig det händer..
6/6-2016 kom hon ut "lillan" 21.36.. Magiskt ????????
Igår fick vi äntligen träffa lillasyster, mkt förarbete gjort hemma och efter 1.5 timme på förlossningen tittade hon ut 11:46 =)
Vi behöver hjälp med namn förslag. Bokstaven v måste finnas med i namnet, men det kvittar var :)
Vi fick en liten Mollly =)
Vi har än så länge en väldigt snäll dotter, sover mest hela tiden men nu de senaste dagarna har hon börjat vara vaken lite mer men är nöjd oftast med att antingen ligga och kika lite i korgen eller sitta och mysa med någon. Sover bra på natten också och äter bra. Så hoppas på att det fortsätter likadant nu =)
Vi har än så länge en väldigt snäll dotter, sover mest hela tiden men nu de senaste dagarna har hon börjat vara vaken lite mer men är nöjd oftast med att antingen ligga och kika lite i korgen eller sitta och mysa med någon. Sover bra på natten också och äter bra. Så hoppas på att det fortsätter likadant nu =)
Våran lilla fröken kräks också en hel del haha. Tur man fått mycket kläder :)