BF maj 2016
...och nu slog foglossningen till, kom runt v 20 med första och v 13 med andra så var väl bara att vänta att den skulle smälla till tidigare denna gång, men v 8 var väl att ta i, hade ju hoppats klara mig till andra trimestern iaf :/
...och nu slog foglossningen till, kom runt v 20 med första och v 13 med andra så var väl bara att vänta att den skulle smälla till tidigare denna gång, men v 8 var väl att ta i, hade ju hoppats klara mig till andra trimestern iaf :/
Någon från Halland - Varberg ? :)
Jasså trevligt.. :)
Vilken vecka är ni i nu då ? :D
Hur känner ni angående färga eller inte färga håret?
Jag har världens utväxt nu som skulle behöva fixas till men vet inte om jag vågar...
Men då är vi samma vecka :)
hehe kan tänka mig det, själv tycker jag det går långsamt. säkert då för detta är första barnet. :)
haha nej men säg inte så! :P
Fast iofs vet folk som bara längtade att bli av med magen den sista stunden så kan nästan tänka mig hur segt det kommer va. :)
hahaha! shit!
Haha underbart citat
Kan tänka mig detta!
ja tänkt de som går över veckor. haha shit man måste längta ihjäl sig!! Nu är inte vår plan detta ;)
vilken vecka är du nu då och när har du inskrivningen.
jag är vecka 10 (9+0) idag och nästa torsdag har jag UL och onsdagen efter det har jag inskrivning :)
Längtar enormt mycket!
Jo men då får du säkert VUL :) när jag tog cellprov under min första graviditet (som slutade i missfall) och hon tog först provet och sedan fråga hon om vi skulle kolla.. Ja! sa jag och såg hjärtat ticka... :) så hoppas du får se :D