hundenhubbe skrev 2016-05-23 18:37:30 följande:
Stort grattis!Åh vad härligt med ett slutdatum! Har precis damma känsla att de aldrig kommer starta här... Hur mkt har du gått över då?
Har massa mensvärk och har haft de hela dagen till och från. Bebisen har även borrat sönder mig mellan benen hela dagen så har haft svårt att röra mig. Sovit ca 2 timmar inatt så är lagom trött nu... Sambon skulle höra om han kunde ta lite semesterdagar framöver då jag inte alls sover på nätterna och inte orkar med en 2,5 åring och livet här hemma. Pessimisten här tror ju ändå inte bebisen kommer komma fören tidigast juni så vill att han ska ta ut lite dagar om de går... Och imorgon ska jag typ kräva hinnsvepning hos bm!!!
Det är så skönt att ha ett slut datum på detta väntande! Egentligen borde man inte få det där v 40 datumet, snarare sista datum innan igångsättning och vara redo att dom kan komma en månad innan. Man blir knäpp av datum haha nu har jag gått 10 dagar över, blir v42+0 på fredag! Hur långt var du gången?
Usch det är så jobbigt när man inte kan sova, men känner sig så förstörd! Man orkar ingenting, jag sover inte heller och det enda jag behöver tänka på är mina hundar och göra lite käk. Tänk att ha 2,5 åring på det, phuu! Stackare :/ tur man har snälla män som är förstående och stöttar oss:) fick bli pizza som min man köpt hem :) haha