BF maj 2016
Hur går det här? Inga små hjärtan som tittat ut för tidigt till världen?
Hur går det här? Inga små hjärtan som tittat ut för tidigt till världen?
Tips på att få upp järnvärdet utan järnrabletter? Lillan ligger redan på minus procent och det viktiga är att jag äter det lilla jag får i mig. Med järntabletter får jag inte ner något alls. Går på blutsaft och ska nu köpa brus/C-vitamin/järn stt ta på kvällen med
Hej alla! Ni som har foglossning, blev det ännu värre när barnet fixerat sig?
Ja de senaste dagarna har jag haft riktigt ont. Och det är bäckenbotten och ljumskar. Svårt för att sova överhuvudtaget och ens att gå. Men då kan de va att hon fixerat sig:)
Någon mer som har "mensvärk"? :) är i vecka 35!
Mina kallas "peel värkar" har vart inne på förlossningen en gång och fick de berättat för mig :P tydligen så påverkar dem inte krippen på något sätt, utan det e bara stt ta emot smärtan :P så här dröjer de nog. Gick 2v över med sonen
BM idag vi får se om loppan fixerat sig och hoppas järnvärdet gått upp. Men tror knappt då jag är så trött och fått ständig migrän.. Nu är jag faktiskt trött på att ha ständig smärta så hon får komma när hon vill :)
BM idag vi får se om loppan fixerat sig och hoppas järnvärdet gått upp. Men tror knappt då jag är så trött och fått ständig migrän.. Nu är jag faktiskt trött på att ha ständig smärta så hon får komma när hon vill :)