BF maj 2016
Jag låg med 2 minuters värkar igår i en timme med 5-7 minuters mellanrum sen avtog det bara. Så kroppen kan nog allt lura en. Denna gången vet ju kroppen va som håller på att hända eftersom det är andra barnet
Jag låg med 2 minuters värkar igår i en timme med 5-7 minuters mellanrum sen avtog det bara. Så kroppen kan nog allt lura en. Denna gången vet ju kroppen va som håller på att hända eftersom det är andra barnet
Tror att min slempropp börjar släppa men är lite osäker. Märkte aldrig av den förra graviditeten. Så är lite rädd att sambon inte ska hinna hem är borta och jobbar i en v till..
BF imorgon för mig. Men verkligen inga tecken på att något är på gång. Min BM erbjöd mig hinnsvepning snarast efter BF, vilket är på tisdag (om jag är öppen dvs). Vet inte om jag vågar. Känns läskigt.
Är också kvar. BF 29 maj. Men hon får gärna komma snart:) grattis till alla som fått!
Är det någon som vet när kan man begära hinnsvepning?
Ni som fött, vilka smärtlindringar har ni tagit
6 dagar till bf. Litr förvärkar och bebis borrar ner... Inge mer...hoppas de kommer igång snart!! Väntan är olidlig ????
Ni som fött och vattnet har gått. Har ni vart på hemmaplan då? Jag är så rädd att vattnet ska gå när man är i stan eller så :P
Får jag fråga vad era SF mått ligger på såhär i slutet :)