Inlägg från: TriciaN |Visa alla inlägg
  • TriciaN

BF maj 2016

Jag låg med 2 minuters värkar igår i en timme med 5-7 minuters mellanrum sen avtog det bara. Så kroppen kan nog allt lura en. Denna gången vet ju kroppen va som håller på att hända eftersom det är andra barnet

• TriciaN
    Pell skrev 2016-05-03 08:24:53 följande:

Tror att min slempropp börjar släppa men är lite osäker. Märkte aldrig av den förra graviditeten. Så är lite rädd att sambon inte ska hinna hem är borta och jobbar i en v till..

Min slemmis börja lossna för 2v sen och jag kan ligga med värkar i två timmar sen bara avtar det. Vaknade halv 1 inatt av värk och sen höll de på 2 timmar sen avtar de bara :/ så de kan ändå ta tid ;)
  • TriciaN
    Pell skrev 2016-05-03 10:46:22 följande:
    Låter bra med lite mer tid, har inte haft några värkar. Men sjukt mycket sammandragningar det gör liksom inte ont
    Va glad för det ;) mina gör ont, tappar all kraft i kroppen. Men förhoppningsvis går det smidigare när det väl är dax. När värkarna kommer tänker jag varje gång "just det, de e såhär det känns vad har jag gett mig in i " ????
  • TriciaN
    Anonym (C) skrev 2016-05-05 23:35:32 följande:

BF imorgon för mig. Men verkligen inga tecken på att något är på gång. Min BM erbjöd mig hinnsvepning snarast efter BF, vilket är på tisdag (om jag är öppen dvs). Vet inte om jag vågar. Känns läskigt.

Jag gjorde det två gånger med sonen. Gjorde inte ont men kunde kännas lite obehagligt :) på andra hinnsvepningen så sattes det igång
  • TriciaN

Är också kvar. BF 29 maj. Men hon får gärna komma snart:) grattis till alla som fått!

• TriciaN
    hundenhubbe skrev 2016-05-15 01:04:20 följande:

6 dagar till bf. Litr förvärkar och bebis borrar ner... Inge mer...hoppas de kommer igång snart!! Väntan är olidlig ????

Håller med. Hade inte vart lika jobbig om det inte vart för de förbaskade smärtorna. Men HEJJA oss :)
  • TriciaN

Ni som fött och vattnet har gått. Har ni vart på hemmaplan då? Jag är så rädd att vattnet ska gå när man är i stan eller så :P

Svar på tråden BF maj 2016