Inlägg från: TriciaN |Visa alla inlägg
  • TriciaN

BF maj 2016

Tausen skrev 2016-05-23 14:38:42 följande:

Idag känns det som att någon sparkat sönder min svanskotan...hoppas att det beror på att bebben sjunkit ner längre och snart vill komma ut.. för just nu är det en enorm plåga :(

Någon som känner igen detta??

Annars har jag färgat håret och klippt mig idag, så är jag iaf snygg när bebben kommer ????

Har samma med svanskotan
  • TriciaN

Ni som fått hinnsvepning, har ni gått över tiden? Och så fall med hur mycket ??

• TriciaN
    Ella22 skrev 2016-05-26 13:44:42 följande:

Jag har bf på söndag. Är också sååå trött på alla frågor hela tiden "några känningar än?" Så tröttsamt! Nästan lika tröttsamt som att vänta på att få några känningar :p

Då har vi BF på samma dag :) gubben frågar typ samma 4 ggr om dagen medans han är på jobb ;) det är bara för han vill va ledig :P

Det värsta jag tycker det är foglossningen, kan knappt gå och vill bara gråta.. Bäckenbotten känns som att det ska gå sönder när som helst..
  • TriciaN

Tjejer för er egen skull så vänta inte pga igångsättning. Min förlossning med sonen började i för sig av sig själv men kom inte igång ordentligt förrän jag fick hjälp. Det visade sig med UL (fast jag åkt in på eget intiativ) att jag hade inget fostervatten. Det hade avdunstat när jag gick över tiden pch moderkakan hade slutat fungera som den ska. Vilket ledde till en förlossning sittandes på en stol med 3 slangar i kissen i 18 timmar. Så gå inte mer än 14 dar över tiden. Jag gick 12 dagar över tiden men det finns inte allt de kan kolla med UL.

• TriciaN

Nu ställer jag mig in på en juni bebis, min kropp verkar inte förstå de där med att sätta igång en förlossning själv..

• TriciaN
    Tausen skrev 2016-05-28 15:40:04 följande:

Börjar känna som att jag inte ens är gravid och aldrig kommer få nån bebis... :(

I feel You
  • TriciaN
    Tausen skrev 2016-05-30 06:46:37 följande:

Kom in vid ca 01, var då öppen nästan 2 cm så trodde de skulle skicka hem oss...men de gjorde de inte och vid ca 05:50 så föddes vår lille Aron :)

Grattis :) då gick det ändå väldigt fort för dig. Du ger mig lite hopp att man kanske föder inom någon dag då.
  • TriciaN

I vanlig ordning kommer kvällen och därmed förvärkar för att hålla i någon timme och sen försvinna. Börjar bli tröttsamt :/

Svar på tråden BF maj 2016