Inlägg från: TriciaN |Visa alla inlägg
  • TriciaN

BF maj 2016

HonanHöna skrev 2016-06-01 21:38:43 följande:
    Åh fy va jobbigt!! Hoppas verkligen att det gör det då.. Mina värkar slutade också, så blev igångsatt efter ett tag me.. Då håller ja tummarna för dig imorgon också
    Och jag för dig såklart :)
  • TriciaN
    HonanHöna skrev 2016-06-01 22:58:08 följande:
    Tack :) vi får kolla me varann imorgon efter besöken!
    Öppen 1cm, hinnsvepning gjord. Nu får man bara hålla tummarna :)
  • TriciaN
    HonanHöna skrev 2016-06-02 11:40:36 följande:
    Håller tummarna för att det funkar för dig nu då :) här va de i stort sett samma som sist, bara att tappen rätat sig en del.. Jag blir snart galen!
    Tråkigt.. Har du inga känningar alls efter dina svepningar? Är du öppen något
  • TriciaN
    HonanHöna skrev 2016-06-02 14:23:52 följande:
    1,5cm.. Men det betyder tydligen inte att ja börjat öppna mig.. O tappen har börjat räta sig.. Nä inga direkta känningar :/ du då?
    Jag har menssmärtor sen jag va och gjorde det.. Bara hoppas de håller i sig. Sen har jag inte tid förrän om 1v
  • TriciaN
    HonanHöna skrev 2016-06-02 15:13:03 följande:
    Håller tummarna för dig :)
    Känner du något än?
  • TriciaN
    jag_1987 skrev 2016-06-02 21:56:00 följande:

Fick en hinnsvepning i dag kl 16. Var öppen för två fingrar tappen var halvmjuk och bakåtlutad.. Har kännt av en sammandtagning sen dess så tror inte de
    Kommer hjälpa:/ men tydligen ska man köra färdknäppen när man nlivit svept så vi tänkte testa och se! :)

De gör ni rätt i :) HEJJA HEJJA. Min slempropp har börjat lossna lite. Kommer ytterst lite i omgångar med lite blod strimmor
  • TriciaN
    HonanHöna skrev 2016-06-02 22:12:56 följande:
    En del mensvärk och sammandragningar iallafall :) de va ett tag sen! Kört färdknäppen också, blir en gång till haha. Villig att testa allt nu.. Hur går det för dig?
    Jo har i sittande mensvärk och slemmis har lossnat lite grann.
  • TriciaN
    Pell skrev 2016-06-03 00:56:05 följande:

Vattenavgång!!! Lite värkar men skulle avvakta och komma in imorgonbitti. Känns som det kan bli en låååång natt.

Åh va kul :) HEJJA HEJJA!
  • TriciaN
    Pell skrev 2016-06-03 06:27:38 följande:

Fort gick det här. Lilltjejen (4150g 52lång - hade aldrig trott hon skulle va så stor)

Tre värkar sen gick vattnet 00:20 ringde vi blev bedda att vänta (eftersom värkarna typ försvann) Värkarna Kom tillbaka snabbt och med 5min så ringde igen vid 01:30/01:40 så vi packade ihop och for. Framme på parkeringen utanför BB började huvudet komma ut, (hade alltså krystvärkar i bilen)

Och hon kom i byxorna 03:40 nere på akuten.. Så glad att vi hann fram för det tig en stund innan hon skrek.

Jisses de gick på bara någon timme.. Tur ni hann fram!! Grattis, och njut av er tös :)
    Hur många dagar gick du över tiden Pell
Svar på tråden BF maj 2016