Regnbågsdröm skrev 2016-01-27 06:54:41 följande:
Nej men vad häftigt!! Vad kul att du har följt oss och vad fint att det har gått bra för dig, trots få blåsor och ägg. Det ger hopp och visar att det faktiskt går.
Min resa slutar dock här den här gången. Jag började blöda igår och testade negativt idag. Så får bryta ihop och förhoppningvis resa mig igen inför försök tre senare i vår. Ta hand om dig!
Jag och Cyanea pratar som tur är på annat håll, ett stort stöd för mig genom allt.
Tack! Jag hoppas verkligen att jag kan ge hopp om att det kan gå även när chanserna känns små. Jag har endometrios och var livrädd att mina få ägg dessutom skulle vara påverkade av sjukdomen, men vi har haft tur.
Vad tråkigt att höra att det inte gick hela vägen den här gången, men som jag skrev: ni kom ju ett steg längre den här gången. Jag kommer hålla alla tummar och tår för er nu i vår. Det skulle vara underbart att se en uppdatering från dig då, om allt går bra. Kanske ser jag dig i en tråd för gravida ivf:are? <3
Jättebra att du och Cyanea har fått den kontakten. Det betyder så mycket att kunna prata med någon annan som förstår vad man går igenom när man gör ivf; hur påfrestande det är, både fysiskt och psykiskt.
Stort lycka till, till dig och din partner, och, Cyanea: lycka till med bebisen! <3