Cyanea skrev 2015-10-26 13:46:06 följande:
Vad härligt att den kom i tid!! Det är ju alltid något :D Men vad besvärligt att behöva vänta på ett brev, man kan ju tycka att de borde kunna meddela detta per telefon... Det är så fint att det känns som att ni båda är så involverade i detta, du och din sambo. Min man var väldigt involverad, men han ringde aldrig in och frågade saker. Skönt att ni är två om detta.
Hoppas hoppas hoppas att ni kan få svar när ni ringer igen och att det svaret är att du snart får köra igång! Det här är en riktig nagelbitare! Det här är verkligen den stora nackdelen med att behöva hjälp för att bli med barn - all jävla väntan. Alltid ska man behöva vänta...
Hur känns det nu då? Är du fortfarande nere eller har du gått vidare till nästa försök? Kram på dig!!
Ja, det är en jobbig väntan på det där brevet. Och sen att inte veta om det är ett positivt eller negativt besked i det. Som att det inte är jobbig väntan i allt annat liksom...
Men japp, jätteskönt att vi båda ringer samtal och så. Ännu jobbigare om man hade behövt göra allt själv ju.
Men inget vidare svar idag. De hade inte lyssnat av svararen än, men skulle kolla extra efter mitt namn för att kontrollera att det kommit fram som det skulle. Men får vänta på det där brevet då..
Jodå, jag mår bättre. Fysiskt är det också en himla lättnad i kroppen ju. Men nu känner jag mig verkligen redo att köra igång igen. Längtar liksom. Så är rädd för hur jag reagerar om vi måste vänta ännu mer nu...