• Maddsutt

Vad ska jag köpa i present till kille, 31 år?

Hej!

Snälla ni, hjälp mig med detta bekymmer!

Vad ska jag köpa till present till min sambo, som fyller 31 år den 13 september?

Jag har redan köpt ett par saker, men vill hitta något mer =)

Bomba mig med tips! Då jag redan köpt en del dyra saker, får det max kosta cirka 500 kr. Kan vara en sak för det priset, eller flera =)

Hans intressen: 
    Musik
    Gitarr
    Resor
    Teknik (Allt det nya med Appel ska han ha =), även andra häftiga tekniska prylar
    Klockor (DYRA!)

Tack på förhand!

• Svar på tråden Vad ska jag köpa i present till kille, 31 år?
  • IMHO

Vad har han för gitarr? Akustisk, halvakustisk, elgitarr? Vet du vilka tillbehör han har? Vilka favoritartister?

• Maddsutt

Tack för ditt svar.

Nja, tror det är en akustisk gitarr. Något fint märke =)

Han sa iof att han ville ha något till gitarren, men jag fattade aldrig var det var. Kanske kan ge ett presentkort till honom på 4Sound? 

Är det någon annan som har något tips?

• Anonym (K)

Bjud ut honom på restaurang.

• IMHO
    Maddsutt skrev 2015-08-28 17:32:25 följande:

Tack för ditt svar.

Nja, tror det är en akustisk gitarr. Något fint märke =)

Han sa iof att han ville ha något till gitarren, men jag fattade aldrig var det var. Kanske kan ge ett presentkort till honom på 4Sound? 

Är det någon annan som har något tips?

Ja, ett presentkort på 4sound är en strålande idé. Lägg det i ett kuvert med några roliga plektrum. Kanske med foto på dig/honom/er. På den här sidan kan man beställa plektrum med eget tryck: egnaplektrum.se/
  • Maddsutt

Ååå, tack så hemskt mycket för tipset om sidan där jag kan beställa personliga plektrum =)

• nelly85

Han kanske skullle uppskatta en canvstavla med ett vackert motiv på, t.ex. en bild på hans gitarr eller en bild från någon resa som han/ni varit på? Om han hänger upp tavlan i vardagsrumemt så kan ju du också njuta av den Flört

Svar på tråden Vad ska jag köpa i present till kille, 31 år?