Inlägg från: Godistjejen |Visa alla inlägg
  • Godistjejen

bebisfabrik

hallon1989 skrev 2015-09-06 17:47:55 följande:

Hej svej!

Har en fråga till er som är och har varit gravida nyligen. Ja och mannen håller på att planera barn nr tre. Eftersom de var ett tag sen man var gravid nu så har man ju glömt lite hur de kändes i början.

Hade äl den 4/9(enligt mina beräkningar) och i morse när jag stod i badrummet så högg de centralt i livmodern och smärtan strålade ut i svanken och ner i underlivet, kunde knappt sitta så ont de gjorde. Men de varade bara i ca 30 sekunder. Sen har jag inte känna något. Har aldrig haft problem med cystor eller liknande. Känner någon igen sig och har varit med om liknande? Vill tilllägga att vi hållit på som kaniner dagarna innan äl. ????

Tacksam för svar :)

Heej du.

Jag är i vecka 5 nu och för några dagar sedan hade jag samma smärta sådär i underlivet och det varade bara i några sekunder men de kändes som flera minuter.
    Det är första barnet så har absolut ingen som helt aning om hur de ska kännas eller så men det var rent obehagligt. Blev lite chockat att någon mer hade varit med om ungefär samma smärta.

Jo kan tillägga att jag fick den smärtan dagen efter vi hade haft samlag.. Vi har gjort det efter också men har inte känt likadant.
Svar på tråden bebisfabrik