sprutdag 1
Är tyvärr bara på spraydag 1 för IVF2, så har inte ÄP förrän v.42
Zamira
Jag känner igen dig från tidigare trådar tror jag..
Hur har ditt tidigare försök varit?
Jag fick + efter färskförsöket i jan men tyvärr missfall, sen gjorde vi en frysåterföring i maj som inte tog sig alls :(
Vad drygt med långa protokollet då, jag provade det förra hösten men det funkade ej på mig.
Aha okej :)
Nej de gör ju inte det, men skadar ju inte att fråga i alla fall :)
Men oj, 5-skift!, det lät jobbigt Är glad att jag jobbar enbart dag nuförtiden, tyckte lutinusen var tillräckligt jobbig med bara det jag :(
Hej på er
Igår var en pärs när jag skulle ta sprutorna. Kände när jag tog monopuren att jag blev lite svettig så jag satte mig när jag skulle ta cetrotiden men jag hann bara få in spetsen så höll jag på att svimma. Sambon fick hjälpa mig, jag bara låg där o svetten rann. Så här var det inte förra stimuleringen, men vad gör man inte för att få ett barn men den man älskar :)
Zamira:
Jag är inte rädd för nålar men det är liksom känslan i kroppen o munnen som gör att det blir jobbigt. Och blanda till dom själv är ju oxå ett moment som kan gå fel :/
Men ikväll gick det mkt bättre och sambon är med och stöttar hela tiden.
Lämnade blodprov idag och fick höja dosen lite, vul på onsdag.
Hu ligger du till då?
Hur mår du av sprayen då? När jag provade långa för ett år sedan så mådde jag inte alls bra :(
Blir skönt för dig att börja med sprutorna sen.
Lite nervös är jag för imorgon och se om jag har några blåsor, fick ut 10 sist och har ju samma dos som förra.
Men fy vad tråkigt :( Hoppas hoppas att det kan rätta till sig!
De trodde inte att det fanns fler som kunde växa till sig??
Vad tråkigt svar :( Och vilken jobbig sits ni sitter i..
Men åh, vilken fin sambo du har
Vad tråkigt, men är nog det bästa, hoppas att det går bättre nästa gång! Hur länge måste ni vänta innan ni kör nästa försök?
Vi får hoppa över en mens sen är det bara att dra igång igen. Tur i oturen att jag har så korta cykler, 21-24 dagar :) så det blir väl i oktober gissar jag..