IVF oktober 2015
Får jag vara med er här! Började min behandling med hormon sprutor förra måndagen och skall strax iväg på mitt andra ul för att kolla när det är dags att plocka ut äggen
Får jag vara med er här! Började min behandling med hormon sprutor förra måndagen och skall strax iväg på mitt andra ul för att kolla när det är dags att plocka ut äggen
Är väldigt dålig på att skriva här men läser ofta. Var på sonens Lucia tåg idag, sen var jag tvungen att lämna kvar honom på förskolan för att åter hämta honom 30 dec svider hårt!
På torsdag har jag mitt vul så galet nervös, 1 milj olika känslor och sambon vet ej om han kan följa med
Gjorde mitt vul idag är i v 9+2, allt såg toppen ut så härligt
RUL nästa fredag, har nu berättat för våra familjer samt dom andra barnen och namn förslagen haglade in på direkten!
Är lite förvånad över responsen jag fått av läkare och bm när dom läser om min ivf, känns som jag måste berätta min historia för alla. Jag kan ju inte vara den enda som har barn tidigare som nu gjort ivf?
Var ett tag sen jag var inne här, 50 dagar kvar till bekänna helt sjukt. Jag är sjukskriven fram till bf pga blödningar...vilket är väldigt påfrestande för mig då jag är en person som vill göra saker hela tiden.