• MålaMittHjärta

IVF oktober 2015

Zamira skrev 2015-12-15 10:53:14 följande:

Oh vad roligt <3

Samma med min bild från förra veckan, väldigt dålig, men man såg ju bra på skärmen och alla rörelser, och det kände jag var det viktiga :) 

8 dagar tills kub, vill att det blir onsdag nu hehe!

Man såg ju tydligt på skärmen att det var en minibebis :) får vänta till rul för att få finare bilder :)
    18/3- 2012 dagen då mitt liv förändrades
  • MålaMittHjärta
    skatten12 skrev 2015-12-16 13:43:19 följande:

Ja här med, men utanför magen :)

Haha ja precis :P
  • MålaMittHjärta

Nja jag tror inte det :P

Vill med känna rörelser, vi bokar rul imorgon ska bli så spännande :) Vi kommer ta reda på kön denna gången och hoppas det är en tjej som jag tror det är :)

• MålaMittHjärta

Jag känner mig osäker ibland även om jag fick se bebis i måndes. Har mkt i skolan och inför jul så det tar bort lite iaf.

Hoppas på en av varje så vill väldigt gärna ha en lillasyster men skulle det bli en kille till så blir jag glad ändå :)

• MålaMittHjärta
    Carolaj83 skrev 2015-12-17 17:42:08 följande:

Gjorde mitt vul idag är i v 9+2, allt såg toppen ut så härligt

Grattis <3
  • MålaMittHjärta
    skatten12 skrev 2015-12-17 11:11:08 följande:

Varför :(? Är det för vi vart med om MA? usch den oron .....

Lite är nog pga av ma och att jag inte riktigt vågar hoppas helt än, vill gärna passera v 13 + 0 så man kan andas ut lite mer. Tror jag kommer känna mig mer säker när man känner av bebis mer. 
  • MålaMittHjärta

Hej pratade med min bm i telefon, hon ville byta inskrivningstid till den 28/12 och det passar mig bättre. Fast får vänta lite längre på at boka rul men men.

Började känna illning igår vid blygdbenet och ont i höfterna när jag korsade benen när jag skulle sova, är det redan foglossning på g? Känns lite tråkigt om det ska börja så tidigt :/

• MålaMittHjärta
    skatten12 skrev 2015-12-18 14:29:53 följande:

Jag mitten på januari !
    Pratade om bf datum idag, hon tror tom vi går emot v 14. ? Fattar ingenting, men v 13 är jag i idag enl min läkare. Mejlade Fertilitetskliniken nu och fråga hur dem räknar !

Har du gjort ett ET eller FET ? Räkna ut äggplock som äl vilket datum får du då?

Låter konstigt om de gett fel vecka? Men du får ju besked på RUL. 

Vid min första graviditet så var läkaren på mvc irriterad på att ivf kliniken hade räknat heeeeelt fel på 4 dagar och hon gjorde en stor grej av det. Läkaren var väldigt otrevlig och som en riktig sur kärring !!!Men enligt RUL stämde ivf klinikens datum (eller egentligen 1 dag innan det) men datumet ändrades inte ändå. Sonen föddes på exakt samma dag som klinike sa
  • MålaMittHjärta
    Lutetzia skrev 2015-12-20 19:25:56 följande:
    Jag tror också att jag börjar känna av foglossning. Har haft lite ont i höfterna av att sitta med korsade ben och även känt av hela bäckenet mer än vanligt. Ingenting som stör allt för mycket dock, utan väldigt lätt smärta.
    Kan vara bäcken uppluckring pga av bebis växer. Har inte känt av mer så hoppas att det bara är lite växtvärk :)  
Svar på tråden IVF oktober 2015