IVF oktober 2015
Är ju inte flyttad från v 10 till 12 nu om fu tror det, är några dagar det skiljer :)
Är ju inte flyttad från v 10 till 12 nu om fu tror det, är några dagar det skiljer :)
Men bf 22/6 istället för 4/7 vet inte hur dem räknar, kan inte sådant !
Skönt , är ju så mysigt !!
Han jobbat i 100 år den ivf doktorn så litar på honom, men däremot reagerar jag på datumen, känns som han måste sagt fel... 22 stämmer inte med veckor :) så tror mer på 26 typ. Jag kollade ändå på min lapp, men men :) vet ju tydligt vid rul.
Jo men de kan ske spontant med ;) då är dem större dem små rackarna med, hänt flera ja känner / och förra som blivit fram flyttade några dagar hit och dit . Så att man absolut inte får känns konstigt.
Jsg skulle vilja Göra ett ul i v 15/16 typ, det hade passat mig fint. Ska se om jag kan få det :) betalar gärna !!
Mitt bokas med nästa fredag :)
Har ni mkt grav symtom fort ? Går det bra för alla ?
Jag mår med illa fortfarande, kvällarna är jobbigast med mat. Men njuter för fullt ändå :)
Zamira , brukar du spy så mkt?! Gååår väldigt mkt magsjuka nu med ju.
En kompis till mig spyr hela tiden, flera ggr / timman. Helt galet . Hon legat inne säkert 8 ggr sen hon blev gravid !
Grattis :)
Känner ni livmodern ?
Ja här med, men utanför magen :)
Skrev knasigt ;) mensr om ni känner att livmodern kommit upp ur bäckenet ;) ? Jag kan känna ibland när ja ex är kissnödig :)
Längtar så efter rörelser !!! Å rul :) så man vet vem som Bor därinne , ska kika denna gången :)
Vi ska med få tid i mon. Jag orolig denna gången med, framtill man känner dem.. Även fast jag sett bebisen v 11 så är jag ändå rädd... Vet inte varför :/ så trist att inte Kunna slappna av helt ! Kan ni det ? V 13 i morgon, så går fort. Tycker jag börjar få lite mage. Är mkt tarmar säkert med, men är Lixom hård nertill :) så mysigt. Ska be bm att känna på magen så jag får svar :) tror den är nån / några cm nedanför naveln .
Tror med tjej här, men mår ändå bättre denna gången än förra. Så kanske blir en lillebror.
Min man skulle gärna vilja ha en liten gosse :). Det jade vart mysigt med en av varje. Men tror på töser
Varför :(? Är det för vi vart med om MA? usch den oron .....