• skatten12

Jag mitten på januari !
    Pratade om bf datum idag, hon tror tom vi går emot v 14. ? Fattar ingenting, men v 13 är jag i idag enl min läkare. Mejlade Fertilitetskliniken nu och fråga hur dem räknar !

• skatten12

Gjorde ultraljud på magen med en vän häromdagen :) hon är läkare, så hon hjälpte meJ. Allt va fint, v 12+4 i lördags :) så söt så, buffa sparka vifta på fingrarna och snurra runt :) så underbart så !

Ja vakna i natt av mensvärk , men gick över fort, har de just nu med, men kan tänka mej de är växtvärk, händer väl gör mkt nu.....

Har fått en liten kula och mår bättre !!
    Hur mår ni? Har ni gått ner /upp mkt ? Ja minus 6 kg... Märks man inte äter bra ... Men börjar bli bättre nu. Ska denna grav iaf äta bra kost så ja håller mej i form och ger bästa näringen åt mig och bebisen

• skatten12

Jag är lika nojig.
    Jag tänker på bebisen hela tiden , känner o smeker på magen, allt för att visa att här är mamma och önskar så att tiden kan gå så jag får känna en liten rörelse.
    Min moderkaka är i framvägg så dröjer säkert :(

Men 3,5 v kvar till RUL !!!!! Räknar ner nu

Usch vad jobbigt med kräkningar :/ stackare :(

Ja mår illa ibland, men äter dåligt .

• skatten12

Hej igen Tjejer !
    Åh vi längtar sååå allihop :) Kommer gå snabbt det vet jag, tiden rusar ju.... Jag gått ner 7 kg nästan. Så här är de tvärt om ;) 

När kände ni sist? Zamira är de ditt andra barn med?

• skatten12

Åh spännande :)) du är påväg emot en resa av dess like ! Känslan att bli mamma är magiskt. Det bästa som hänt mig någonsin. Är så såå galen i mitt barn. Kärlek av dess like :)

• skatten12

Skönt !! Har lyssnat med en doppler. Hjärtljuden låter underbart !!! Ville lyssna för jag längtar med tills man känner :)
    Anat lite , men kan lika gärna vara tarmar kanske !?
    Kommr inte ihåg men var nog v 20
    Me första kanske

• skatten12

Jätte lätt att hitta :) stillade min oro så mu kan ja njuta ! Ja det kommer ju snart iaf :)

Svar på tråden IVF oktober 2015